بازسازی اساسینز کرید 4: بلک فلگ در راه است

به گزارش مجله جغتای، یوبی سافت (Ubisoft) در حال افزایش تمرکز خود روی یکی از محبوب ترین سری های خود یعنی اساسینز کرید است. طبق شایعات منتشر شده به نظر می رسد که استراتژی تازه این شرکت شامل بازسازی نسخه چهارم این سری یعنی Assassins Creed IV: Black Flag می شود. این چیزی است که بسیاری از طرفداران هر بار که تریلر تازهی از بازی Skull and Bones می بینند، درخواست کرده اند.

بازسازی اساسینز کرید 4: بلک فلگ در راه است

طبق گفته ها بازسازی نسخه پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 بازی در سال 2013 هنوز در مراحل اولیه خود است و تا چند سال دیگر نیز تکمیل نخواهد شد. از طرفی به نظر می رسد که تیمی در شعبه یوبی سافت در سنگاپور به عنوان یکی از استودیوهایی که توسعه فناوری طراحی اقیانوس در حال تکامل سری را رهبری کرده است، به شدت در مدرن سازی بخش های قایق رانی این بازسازی مشارکت خواهد داشت.

گفتنی است که در این مرحله، همچنان مشخص نیست که چه اندازه از گیم پلی و سیستم های پایه رشد خواهند کرد تا با قالب نقش آفرینی و جهان باز نسخه های اخیر مجموعه سازگار شوند. با این حال با توجه به تاکید بلک فلگ روی نبردهای کشتی محور به عنوان یکی از محبوب ترین جنبه های بازی، فضای زیادی برای تبدیل نسخه تازه بازی به چیزی مجذوب کننده تر از یک بازسازی ساده نسل بعدی در پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس وجود دارد.

در این میان یوبی سافت همچنان بازی Skull and Bones را عرضه نکرده است. این بازی نفرین شده که در جهنم توسعه واقع شده است، در 2017 معرفی شد و قرار بود پس از تاخیرهای متعدد در پاییز گذشته عرضه شود، اما پس از آن دو بار دیگر بدون تاریخ انتشار تازه به تعویق افتاده است. جالب است بدانید که توسعه دهنده این بازی نیز یوبی سافت سنگاپور است.

طبق گفته ها مدیریت این استودیو در حال حاضر همه کارمندان را مجبور کرده که در دفتر کار کنند. این همچنین شامل صبحانه و شام در محل کار می شود و ظاهرا کارکنان را تشویق می کند که دیرتر بمانند و ساعت های بیشتری کار کنند تا نسخه بتای بازی را به موقع عرضه کنند.

منبع: Kotaku

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 تیر 1402 بروزرسانی: 12 تیر 1402 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 1464

به "بازسازی اساسینز کرید 4: بلک فلگ در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی اساسینز کرید 4: بلک فلگ در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید