نسخه بتای King of Fighters XV در دسترس نهاده شد

به گزارش مجله جغتای، این هفته برای هواداران مجموعه کینگ آو فایترز (King of Fighters) هفته بسیار هیجان انگیزی است. شرکت سازنده این بازی نسخه بتای شماره 15 از این بازی را امروز عرضه کرد. شما هم اکنون می توانید آن را روی کنسول پلی استیشن 5 و 4 دانلود کنید. دقت کنید که برای اکانت های منطقه اروپا نسخه بتای بازی 2 روز دیرتر عرضه خواهد شد.

نسخه بتای King of Fighters XV در دسترس نهاده شد

این نسخه آزمایشی شامل بخش مبارزات آفلاین، تمرین، حالت های مختلف آموزشی و قسمت لابی مبارزات آنلاین است. نکته مهم اینجاست که تعداد کاراکترهای در دسترس در این نسخه از بازی محدود است. شخصیت های موجود در نسخه بتا از قرار زیر هستند؛

  • Kyo Kusanagi
  • Iori Yagami
  • Shunei, Chizuru Kagura
  • Yashiro Nanakase
  • Chris
  • Shermie
  • شخصیت تازه وارد به نام Dolores

نکته بسیار مهم اینجاست که نسخه آزمایشی حالت کراس پلی بین پلی استیشن 4 و 5 دارد. بخش آنلاین ممکن است مسائلی داشته باشد که شرکت سازنده این بازی SNK آن ها را آنالیز خواهد نمود و ایرادات را رفع خواهد نمود. تاریخ عرضه رسمی کینگ آو فایترز 28 بهمن (17 فوریه) روی کنسول های ایکس باکس سری اس و ایکس، پلی استیشن 4 و 5 به همراه کامپیوتر شخصی است.

نسخه بتا یا آزمایشی یک نسخه محدود از بازی است که برای آنالیز مسائل بازی به وسیله گیمرها عرضه خواهد شد. به هیچ عنوان نمی توان این حالت را بی نقص نامید به علت اینکه مسائل زیادی دارد. با این حال این نسخه آخرین مرحله قبل از عرضه است. به طور کلی فرایند ساخت بازی از ابتدای کار چند مرحله دارد که مراحل آزمایشی به چند دسته تقسیم می شوند که یکی آلفا و دیگری بتا است. آلفا زمانی است که بازی در مراحل اولیه آزمایش واقع شده است و هنوز ساخت آن کامل نشده است.

با این حال بتا حالتی است که ساخت بازی تقریبا به اتمام رسیده و شرکت سازنده تصمیم به بهتر کردن آن و رفع کردن مسائل قبل از عرضه دارد. همانطور که می بینید نسخه بتا تنها با فاصله کمی از عرضه بازی اصلی، در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و تجربه کلی بازی با چیزی که در بتا موجود است تفاوت زیادی نخواهد داشت.

اگر شما قصد خرید بازی کینگ آو فایترز 15 را دارید بهتر است نسخه بتا را امتحان کنید تا ببینید علاقه به آن دارید یا نه. مجموعه کینگ آو فایترز از قدیمی ترین مجموعه های سبک مبارزه ای است و هواداران زیادی دارد. شرکت سازنده نیز تمام کوشش خود را نموده تا این بازی را زنده نگه داشته و مانع از این بشود که هواداران از آن ناامید شوند. به همین علت است که توانسته 15 شماره از این مجموعه را فراوری کند و همچنان هواداران برای شماره بعدی مشتاق باشند.

منبع: Destructoid.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 دی 1400 بروزرسانی: 10 دی 1400 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 1108

به "نسخه بتای King of Fighters XV در دسترس نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه بتای King of Fighters XV در دسترس نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید