با اولین آداپتور مسافرتی دنیا آشنا شوید

به گزارش مجله جغتای، اولین آداپتور مسافرتی دنیا

یکی از بزرگترین دغدغه های همه ما در سفر و شاید بهتر است بگوییم یکی از کابوس ها، شارژ وسایل برقی مان است، گاهی چندین لوازم و وسیله برقی همراه خود در سفر داریم و به همه آنها احتیاج داریم اما نمی دانیم چطور باید فورا آنها را شارژ کنیم اما یادتان نرود که در قرن بیست و یکم هستیم! پس مطمئنا تا حالا وسیله ای اختراع شده که بتواند احتیاجهای ما را برآورده کند، خبرنگاران شما را با اولین آداپتور مسافرتی دنیا به نام پاسپورت آشنا می نماید! یکی از تجهیزات سفری واقعا به درد بخور که داشتن آن از الزامات هر سفر است به خصوص برای افرادی که زیاد سفر می نمایند. ما را همراهی کنید:

با اولین آداپتور مسافرتی دنیا آشنا شوید

با وجود تکنولوژی پیشرفته و وسایلی که زندگی را روز به روز برای ما انسان ها راحت تر می نمایند، باور این موضوع که هنوز آداپتورهای مسافرتی ای که در فروشگاه ها به فروش می رسند، با یک فیوز یک بار مصرف کار می نمایند واقعا سخت است. آن هم فیوزی که دو قرن پیش اختراع شده است! چطور کسی در این مدت به فکر اختراع نمونه ای جدیدتر نبوده است؟ شاید با کمی تاخیر، اما دیگر جای نگرانی نیست، چون پاسپورت با دارا بودن فیوز تنظیم مجدد اتوماتیک حالا در بازار وجود دارد، آداپتوری که 4 پورت شارژ یو اس بی دارد.

سازندگان آداپتور پاسپورت به فکر افتادند و دیدد که هر دفعه که شخصی به سفر می رود به احتمال قوی آداپتور سفری خود را به خاطر خراب شدن فیوز به دور می اندازند، بنابراین تصمیم گرفتند که خودشان آستین ها را بالا بزنند و دست به کار شوند!

چنین بود که اولسن آداپتور مسافرتی دنیا با قابلیت تنطیم مجدد خود کار ساخته شد به این معنا که این آداپتور هیچ وقت از کار نمی افتد و در صورت از کار افتادن می تواند خود را خیلی سریع ریکاوری کند.

آنچه از پاسپورت باید بدانید

پاسپورت این قابلیت را دارد تا به پریزهای ، B، C، D، E، F، G، I، J، K، L، N و O وصل گردد و و پذیرای 2 شاخه و 3 شاخه های نوع ، B، C، E، F، G، I، J، K، L و N هم هست. این اولین آداپتور دنیا دارای 4 پورت قوی یو اس بی است و می توانید از آن نه تنها در زمان هایی که در سفر هستید، بلکه وقتی در خانه تان هستید هم بهره ببرید.

شاید با خودتان فکر کنید که با یک آداپتور بزرگ و غول آسا طرفید در صورتی که پاسپورت از کوچک ترین آداپتورهای سفری ای است که پورت یو اس بی هم دارد. علاوه بر همه این ها، در این آداپتور امکان برق گرفتگی بچه ها وجود ندارد چرا که دارای نوعی مکانیسم حفاظت است.

مشخصات ظاهری پاسپورت

پاسپورت سایز کوچکی دارد و به ابعاد 726457 ساخته شده است و بنابراین می توان آن را با خیال راحت به هر کجا که خواستیم حمل کنیم. وزن این آداپتور فقط 59 گرم است و بنابراین دغدغه ای از نظر وزنی هم وجود ندارد.

چه دستگاه های به پاسپورت وصل می شوند؟

لیست دستگاه هایی را که می توان به پاسپورت متصل کرد بصورت زیر هستند: کتاب خوان کیندل، سشوار، مویابل، دوربین، موزر، اتو، تبلت، لپ تاپ و کنسول های بازی است.

منبع: الی گشت
انتشار: 12 اسفند 1400 بروزرسانی: 12 اسفند 1400 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 1175

به "با اولین آداپتور مسافرتی دنیا آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با اولین آداپتور مسافرتی دنیا آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید