برگزاری جشنواره کشوری ایده پردازی ورزشی و بازی های آموزشی در بوشهر

به گزارش مجله جغتای، رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: جشنواره کشوری ایده پردازی ورزشی و بازی های آموزشی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان به میزبانی استان بوشهر برگزار می گردد.

برگزاری جشنواره کشوری ایده پردازی ورزشی و بازی های آموزشی در بوشهر

به گزارش گروه استان های خبرنگاران، اکبر مولایی، رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر، در نشست هماهنگی برگزاری جشنواره کشوری ایده پردازی ورزشی و بازی های آموزشی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان به میزبانی بوشهر اظهار کرد: تاکید ما بر تسریع در ساماندهی اعضای کمیته و پیگیری هر چه بهتر برگزار شدن این جشنواره بزرگ کشوری دانشگاه فرهنگیان است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر توضیح داد: مسئولان هر کمیته پس از مشخص اعضا نسبت به تقسیم وظایف و پیگیری تا حصول نتیجه کامل اقدام نمایند و گزارش پیشرفت کار به حوزه مدیریت به صورت مرتب ارسال شود که بتوانیم با آمادگی کامل میزبان این جشنواره کشوری باشیم.

خلیل شیخیانی، کارشناس تربیت بدنی پردیس علامه طباطبایی بوشهر نیز در این آیین اعلام کرد: مطابق دستورالعمل، جشنواره دارای 5 کمیته است که می بایست برای هماهنگی های بعدی و پیگیری هر چه سریعتر مقدمات برگزاری جشنواره مشخص شود.

در ادامه این نشست نیز معصومه آذرشب، کارشناس تربیت بدنی پردیس بنت الهدی صدر بوشهر هم درباره نحوه برگزاری جشنواره مطرح کرد: ارسال آثار به صورت الکترونیکی و به وسیله سامانه یادگیری الکترونیکی دانشگاه فرهنگیان است.

وی توضیح داد: دانشجویان می بایست پس از ورود به این سامانه با کاربری و رمز عبور کد ملی آثار خود را مطابق بخشنامه کشوری در بازه زمانی اعلام شده بارگذاری نمایند.

کارشناس تربیت بدنی پردیس بنت الهدی صدر بوشهر متذکر شد: پس از اتمام مهلت ارسال آثار، تمامی فایل ها به صورت یکجا دانلود و در اختیار کمیته داوران قرار خواهد گرفت.

آذرشب در خاتمه توضیح داد: بعلاوه داوران مطابق فرم نمره دهی نسبت به آنالیز آثار و امتیازدهی اقدام نموده و در نهایت رئیس کمیته داوران پس از جمع بندی نهایی برگزیدگان را برای تقدیر به دبیرخانه کشوری معرفی می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 دی 1400 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 1118

به "برگزاری جشنواره کشوری ایده پردازی ورزشی و بازی های آموزشی در بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جشنواره کشوری ایده پردازی ورزشی و بازی های آموزشی در بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید