ب ام و X5 و X6 کامپتیشن تازه در راه بازار؛ 2 هیولا با قلب آتشین!

به گزارش مجله جغتای، ب ام و در اوائل فوریه (روز های آغازین بهمن ماه) از دو محصول بسیار پرطرفدار خود یعنی اکس 5 و اکس 6 نو رونمایی کرد و اکنون با فاصله کمی از رویداد مذکور، نسخه M کامپتیشن اکس 5 و اکس 6 را نیز وارد میدان می کند.

ب ام و X5 و X6 کامپتیشن تازه در راه بازار؛ 2 هیولا با قلب آتشین!

به گزارش عصر ایران، براساس اطلاعات موجود، یکی از خطوط تولید اصلی این دو شاسی بلند در کارولینای جنوبی (آمریکا) خواهد بود و قیمت آن ها نیز مشخص شده است!

ب ام و اکس 5 ام کامپتیشن از 123295 دلار قیمت می خورد و اکس 6 ام کامپتیشن از 128195 دلار.

نسخه های ام کامپتیشن ب ام و اکس 5 و اکس 6 مدل 2024 همچنان از تپنده 8 سیلندر 4.4 لیتری توربودوقلو استفاده می کنند، اما به سیستم 48 ولتی هیبرید ملایم نیز مجهز شده اند. موتور الکتریکی 12 اسب بخار خروجی و 199 نیوتن متر گشتاور را در اختیار مجموعه قرار می دهد.

در بخش جعبه دنده نیز همچنان گزینه اصلی ب ام و، نمونه 8 سرعته اتوماتیک است، اما بروزرسانی هایی را پشت سر گذاشته و فاصله تعویض بین دنده ها کوتاه تر شده است.

مجموع خروجی پیشرانه 617 اسب بخار و گشتاور 750 نیوتن متر محاسبه شده است.

ب ام و اکس 5 ام کامپتیشن

ب ام و می گوید، حضور سیستم هیبرید ملایم اثر مهمی در عملکرد بهتر پیشرانه و شتاب آن داشته است. همچنین مصرف سوخت نیز کاهش یافته است. البته عدد مربوط به شاخص مصرف سوخت از جانب ب ام و مورد اشاره قرار نگرفته است.

بخش های مختلف پیشرانه 8 سیلندر بروزرسانی شده که از جمله می توان به منیفولد، سیستم اگزوز، ئی سی یو، پیستون ها، توربو ها و سیستم تنفس اشاره کرد.

ب ام و اکس 5 و اکس 6 ام کامپتیشن مدل 2024 طی 3.7 ثانیه از حالت توقف به سرعت 96 کیلومتر برساعت می رسند. بیشینه سرعت به طور الکترونیکی روی 250 کیلومتر برساعت محدود شده است. البته با انتخاب آپشن ام پکیج بیشینه سرعت به 285 کیلومتر برساعت افزایش می یابد.

از تغییرات ظاهری باید به هدلایت های باریک تر و بافت جلوپنجره کاملا مشکی اشاره کنیم.

از ویژگی های کابین می توان به حضور نمایشگر خمیده که ترکیبی از یک نمایشگر 12.3 اینچی اطلاعات کیلومتر و 14.9 اینچی تنظیمات سیستم سرگرمی در قابی یکپارچه است، اشاره کرد.

تریم فیبرکربن و جزئیات مجذوب کننده آن به عنوان آپشن استاندارد در نظر گرفته شده است. همچنین تریم با جزئیات چوب نیز به عنوان آپشن پیش روی مشتریان قرار می گیرد.

ب ام و اکس 6 ام کامپتیشن

منبع: فرارو
انتشار: 4 اسفند 1401 بروزرسانی: 4 اسفند 1401 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 1412

به "ب ام و X5 و X6 کامپتیشن تازه در راه بازار؛ 2 هیولا با قلب آتشین!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ب ام و X5 و X6 کامپتیشن تازه در راه بازار؛ 2 هیولا با قلب آتشین!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید