تردد در راه های آذربایجان غربی طی اجرای طرح نوروزی 25 درصد افزایش یافت

به گزارش مجله جغتای، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: طی مدت زمان اجرای طرح نوروزی در استان، تردد در شبکه راههای شهرستان های مختلف نسبت به مدت مشابه سال گذشته 25 درصد رشد داشته است.

تردد در راه های آذربایجان غربی طی اجرای طرح نوروزی 25 درصد افزایش یافت

ارسلان شکری گفت:این امر نشان دهنده افزایش سفرهای نوروزی طی امسال با توجه به رنگ باختن شیوع کروناست و تدابیر لازم نیز برای مدیریت این افزایش سفر اندیشیده شده است.

او می گوید:بعلاوه از ابتدای اجرای طرح نوروزی امسال تا به امروز 59 هزار نفر از پایانه های مرزی آذربایجان غربی تردد داشتند که به ترتیب پایانه مرزی بازرگان، رازی، تمرچین، سرو و پلدشت در رتبه های اول تا پنجم قرار دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: تردد روزانه مسافر در پایانه مرزی بازرگان به 5 تا 6 هزار نفر و در پایانه مرزی رازی به 3500 تا 4000 نفر می رسد.

ارسلان شکری گفت: جهت متعادل، آرام سازی و کاهش ترافیک مسافر تردد در پایانه مرزی رازی از تردد خودروهای با عمر بالای 9 سال و ترددکنندگان یک روزه کشور مقابل تا اطلاع ثانوی ممانعت شده و به تعداد ناوگان خروجی از کشور نسبت به اجازه ورود به ناوگان مقابل اقدام شده است.

خبرنگاران آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 خرداد 1401 بروزرسانی: 8 خرداد 1401 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 1247

به "تردد در راه های آذربایجان غربی طی اجرای طرح نوروزی 25 درصد افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تردد در راه های آذربایجان غربی طی اجرای طرح نوروزی 25 درصد افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید