تمام ملی&zwnjپوشان وزنه&zwnjبرداری در دور برگشت لیگ شرکت می&zwnjکنند

به گزارش مجله جغتای، خبرنگاران/خوزستان مسئول کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون وزنه برداری با اشاره به ثبت رکورد ملی پوشان در اردوی تیم ملی برای هفته اول لیگ برتر، گفت: با سرمربی تیم ملی هماهنگ شده است که تمام ملی پوشان در دور برگشت لیگ برتر وزنه بزنند.

تمام ملی&zwnjپوشان وزنه&zwnjبرداری در دور برگشت لیگ شرکت می&zwnjکنند

محسن جلیلی در گفت و گو با خبرنگاران در مورد سطح کیفی مسابقات هفته اول لیگ برتر وزنه برداری در اهواز، اظهارکرد: سال جاری شرایط لیگ باتوجه به کرونا نسبت به سال های دیگر متفاوت است اما خوشبختانه با اجرای تمهیدات لازم و رعایت پروتکل های بهداشتی، هفته اول لیگ برتر برگزار گردید. 8، 9 ماه باشگاه های ورزشی به خاطر شرایط کرونا تعطیل بودند و شاید به همین دلیل از نظر سطح رکوردی، در عموم ورزشکاران رکوردها پایین تر بود اما همین که لیگ برگزار گردید خوب است.

وی بیان نمود: اردوی تیم ملی نیز با اخذ مجوزهای لازم برگزار گردید که ملی پوشان در جریان اردو وزنه زدند و رکوردشان برای لیگ ثبت شد. البته این اختیار به ورزشکاران داده شده بود که اگر کسی تمایل دارد که به خاطر باشگاهش در لیگ وزنه بزند، می تواند در لیگ رکورد خود را ثبت کند که در همین اهواز شاهد حضور یکی دو ملی پوش در جریان مسابقات هفته اول بودیم. برای دور برگشت نیز با سرمربی تیم ملی هماهنگ شده است که تمام ملی پوشان در جریان لیگ وزنه بزنند.

مسئول کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون وزنه برداری گفت: هر زمان که می خواهیم تیم ملی قوی داشته باشیم باید لیگ مان منظم باشد. البته سال جاری همه چیز تحت تاثیر کرونا نهاده شد و حتی رقابت های قهرمانی کشور را نداشتیم اما لیگ را برگزار کردیم تا ورزشکاران شرایط آمادگی لازم را داشته باشند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا سطح هفته اول لیگ برتر وزنه برداری به صورتی بود که به تیم ملی یاری کند؟ مطرح نمود: این مسابقات برای این است که اگر وزنه برداری وجود دارد که رکوردش به صورتی باشد که بتواند به تیم ملی اضافه گردد، شناخته گردد. انتخاب این وزنه برداران هم با آقای برخواه سرمربی تیم ملی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 دی 1399 بروزرسانی: 20 دی 1399 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 578

به "تمام ملی&zwnjپوشان وزنه&zwnjبرداری در دور برگشت لیگ شرکت می&zwnjکنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام ملی&zwnjپوشان وزنه&zwnjبرداری در دور برگشت لیگ شرکت می&zwnjکنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید