تمرکز استقلال روی بازی با پیکان است، بازیکنی حق ندارد برای دربی برنامه ریزی کند

به گزارش مجله جغتای، مربی تیم فوتبال استقلال گفت: تمام برنامه ریزی ما برای بازی با پیکان است و هیچ کس در تیم ما حق ندارد از حالا به دربی فکر کند.

تمرکز استقلال روی بازی با پیکان است، بازیکنی حق ندارد برای دربی برنامه ریزی کند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال، مجید نامجومطلق در نشست خبری پیش از ملاقات استقلال و پیکان اظهار کرد: قبل از هر چیز باید بگویم فرهاد مجیدی حضور در نشست خبری را به من محول کرد و ان شاءالله بعد از بازی ها با یک مصاحبه مفصل در خدمت رسانه ها است.

وی اضافه نمود: ما گول شرایط و صندلی پیکان در جدول را نمی خوریم ولی به دنبال قطعی کردن کسب سهمیه آسیا هستیم. امیدوارم فردا بازی خوب و روانی را به نمایش بگذاریم. پیکان را خبرنگارانلیز کردیم و می دانیم آن2ها کادر فنی خوبی دارند. ما بازی به بازی برنامه ریزی می کنیم و تمام فکر و ذکرمان بازی با پیکان است تا سهمیه آسیا را کسب کنیم.

مربی استقلال توضیح داد: خوشبختانه بازیکنان ما در این هفته ها خوب کار کردند و با وجودی که چند بازیکن اصلی را در اختیار نداشتیم بقیه بچه ها نشان دادند کیفیت خوبی دارند. بیشترین دغدغه ما غیبت طرفداران است و اگر آن ها در استادیوم بودند می توانستیم با شور و نشاط خاصی مقابل آن ها بازی کنیم. امیدوارم مشکل کرونا هر چه زودتر حل گردد و هر چه زودتر شاهد حضور تماشاگران در استادیوم باشیم.

مربی تیم فوتبال استقلال در خصوص آخرین شرایط 3 بازیکن مصدوم این تیم(دیاباته، مطهری، اسماعیلی) گفت: این سه بازیکن در تمرین روز گذشته ما حضور داشتند، البته ما دو نفر از آن ها را قطعاً در اختیار نداریم. شیخ خیلی اصرار دارد که در بازی فردا بازی کند ولی ما باید به فکر بازی های آینده هم باشیم.

نامجو مطلق در خصوص اینکه آیا از حالا برای دربی برنامه ریزی نموده اند، گفت: من از 6 بازی قبل گفتم که مسابقات آخر مثل فینال است. تفکر بازیکنان ما بسیار حرفه ای است، ما 2 هفته سرنوشت ساز را داریم، قطعاً همه هم و غم ما روی مسابقه فردا است و هیچ بازیکنی حق ندارد از الان برای دربی برنامه ریزی کند. کادر فنی هم در کوشش است که بازی فردا را با پیروزی تمام کنیم و سپس بعد از بازی با شاهین بوشهر برای بازی با پرسپولیس برنامه ریزی خواهیم کرد.

وی در خصوص انتشار قرارداد دیاباته در رسانه ها مطرح نمود: این یک بحث مدیریتی است و اصلاً در خصوص آن صحبت نمی کنم.

مربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که چه برنامه ای برای جابجایی دارند، اعلام نمود: اصول این است که اول ببینیم کدام بازیکنان در تیم می مانند. با توجه به پتانسیل تیم، خیلی احتیاج نیست وارد بازار جابجایی شویم. همان طور که گفتم فکر ما فعلاً دو بازی آینده است. قطعاً اگر احتیاج باشد مجیدی نفرات خود را به باشگاه اعلام می نماید. فعلاً با توجه به توان فنی بازیکنان در وهله اول باید بازیکنان خودمان را حفظ کنیم. الان هم زیاد لازم نیست در خصوص این مسائل صحبت کنیم چون 2 بازی در پیش داریم که باید با تمام قوا از این 2 بازی برنده بیرون بیاییم.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 11 آبان 1399 بروزرسانی: 11 آبان 1399 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 427

به "تمرکز استقلال روی بازی با پیکان است، بازیکنی حق ندارد برای دربی برنامه ریزی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرکز استقلال روی بازی با پیکان است، بازیکنی حق ندارد برای دربی برنامه ریزی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید