بازی عجیب وزارت ورزش با پرسپولیس

به گزارش مجله جغتای، خبرنگاران: پرسپولیس از فرصت فیفادی استفاده نموده تا نواقصی که در هفته سوم و چهارم رقابت های لیگ برتر داشته را رفع کند و با آمادگی بیشتری به مصاف مس رفسنجان در هفته پنجم برود. این تیم در دو هفته اخیر لیگ برتر یک شکست و یک مساوی داشته تا 5 امتیاز از دست بدهد و از رقبایش در صدر جدول فاصله بگیرد.

بازی عجیب وزارت ورزش با پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران، با وجود نتایجی که پرسپولیس در لیگ برتر گرفته، به نظر می رسد مسائل مدیریتی این باشگاه رفته رفته تمرکز را از مجموعه فنی این تیم گرفته است. ساده ترین نمونه اش همین مساله محرومیت پرسپولیس از جابجایی است. این باشگاه به علت بدهی به گابریل کالدرون، سرمربی سابقش، با پنجره بسته روبرو شد و نتوانست یارگیری هایش برای فصل نو را ادامه دهد. البته که این مورد به تنهایی دردسرساز نبوده و امروز و فردا کردن، درباره باز شدن پنجره جابجاییی باشگاه آزار دهنده شده است. اگرچه، سرپرست پرسپولیس، سه روز مانده به انتها مهلت جابجایی از آن گفت که پنجره پرسپولیس امروز و فردا باز می گردد، ولی با گذشت قریب به یک هفته بعد از اتمام مهلت قانونی، این پنجره هنوز بسته مانده و امروز دوباره، مدیریت پرسپولیس تاکید نموده، پنجره باز می گردد.

باز شدن پنجره اتفاق خوبی برای یحیی گل محمدی و تیم پرسپولیس است، ولی این مورد هم نمی تواند مشکل اصلی این باشگاه را رفع کند. ماجرا مربوط به بازی عجیبی است که وزارت ورزش برای پرسپولیس درنظر گرفته است. برخلاف باشگاه استقلال، این تیم هنوز مدیرعامل ندارد و قاعدتا کار های زیادی در باشگاه پرسپولیس به همین علت روی زمین مانده است. برخلاف ادعای اولیه وزارتی ها مبنی براینکه بعد از بازگشت پرسپولیس از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، تکلیف مدیرعامل سرخ ها تعیین می گردد، هنوز چنین اتفاقی نیفتاده است. این در حالی است که رفته رفته نیمی از بازی های نیم فصل اول هم داره از راه می رسد.

نداشتن مدیرعامل، نه تنها مسائل اقتصادی پرسپولیسی ها را لاینحل باقی می گذارد بلکه زمینه برای ورود اسپانسر نو به این باشگاه را هم با مشکل روبرو نموده است. این موضوع در حالی رخ می دهد که وزارت ورزش همچنان برای تعیین کردن مدیرعامل پرسپولیس امروز و فردا می نماید. اینکه چرا وزارت ورزش چنین تعللی در حق پرسپولیس می نماید تعیین نیست.

در این میان باز جای خوشحالی اش باقی است که یکی دیگر از تیم های پرطرفدار فوتبال ایران یعنی استقلال به سروسامان مدیریتی رسیده و کار های این باشگاه روی روال صورت می گیرد. یکی از دلایلی که استقلالی ها این روز ها صدر جدول لیگ برتر هستند، آرامشی است که مدیریت باشگاه به مجموعه کادر فنی استقلال تزریق نموده و آن ها با تمرکز 100 درصدی به مصاف رقبا می فرایند. این موضوعی است که پرسپولیس تا به حال، یعنی قریب به 5 هفته بعداز آغاز لیگ برتر، همچنان از آن بی بهره است.

منبع: فرارو
انتشار: 20 آذر 1400 بروزرسانی: 20 آذر 1400 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 1086

به "بازی عجیب وزارت ورزش با پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی عجیب وزارت ورزش با پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید