تکذیب زخمی شدن ساکنین باغ تخریب شده بلوار پرستار

به گزارش مجله جغتای، شهرداری کرمانشاه طی اطلاعیه اظهار داشت هیچ فردی در عملیات تخریب ساخت و ساز غیر مجاز یک باب باغ واقع در بلوار پرستاد زخمی نشده است.

تکذیب زخمی شدن ساکنین باغ تخریب شده بلوار پرستار

جهت دریافت خدمات طراحی نمای خانه ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران کرمانشاه؛ کلیپی در فضای مجازی با موضوع تخریب یک منزل توسط شهرداری کرمانشاه و زخمی شدن ساکنین آن منتشر شده است.

بر اساس این گزارش شهرداری کرمانشاه طی اطلاعیه گفت، در بازرسی اکیپ تخلفات ساختمان شهرداری منطقه 7، عوامل پلیس ساختمان متوجه یک مورد ساخت و ساز غیر مجاز در یک باب باغ انگور شده که بلافاصله به اکیپ تخریب اجرائیات شهرداری اطلاع رسانی شده است.

پس از طی مراحل اداری و کسب مجوز قانونی، بر اساس قانون ممنوعیت ساخت و ساز ویلا در باغات میوه، اجرائیات شهرداری پس از بازرسی محل و اطمینان از عدم حضور ساکنین اقدام به تخریب دیوار های باغ نموده است.

ماموران اداره اجرائیات شهرداری و شهرداری منطقه7 از ابتدای عملیات تخریب این باغ، اقدام به تصویر برداری نموده و فیلم منتشر شده که افرادی ساکن ویلای مذکور بوده اند را ساختگی میداند و هیچ گونه لوازم زندگی در باغ تخریب شده وجود نداشته و در اسرع وقت در مراجع قضایی ساخت این کلیپ و به بازی دریافت احساسات مردم مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 خرداد 1400 بروزرسانی: 20 خرداد 1400 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 848

به "تکذیب زخمی شدن ساکنین باغ تخریب شده بلوار پرستار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکذیب زخمی شدن ساکنین باغ تخریب شده بلوار پرستار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید