جدال سخت گیتی پسند مقابل چشم بادامی ها برای صدرنشینی، گیتی به دنبال دریافت زهرچشم

به گزارش مجله جغتای، تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان امروز در دومین ملاقات مرحله گروهی خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف نماینده ژاپن می رود و در صورت پیروزی، به عنوان تیم صدرنشین به مرحله بعد صعود می نماید.

جدال سخت گیتی پسند مقابل چشم بادامی ها برای صدرنشینی، گیتی به دنبال دریافت زهرچشم

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، لیگ قهرمانان چه در فوتسال و چه در فوتبال همواره شرایط خاص خودش را دارد و بسیار غیرقابل پیش بینی تر از لیگ داخلی هر کشور است. گیتی پسند در 3 هفته ابتدایی لیگ برتر فوتسال کشور عملکرد به نسبت خوبی را از خود به نمایش گذاشت اما آن طور که باید انتظارات را برآورده نکرد و در بازی سوم خود در ساری به نتیجه تساوی دست یافت.

نتایج به دست آمده در لیگ سبب شده بود تا کارشناسان حوزه فوتسال کار گیتی پسند را برای راستا قهرمانی در آسیا بسیار سخت بدانند و حتی نخستین بازی مقابل نماینده چین را نیز سخت ترین ملاقات این تیم در این دور از مسابقات می دانستند اما گیتی پسند نشان داد که ملاقاتهای لیگ به نوعی برای آن ها تدارکاتی و صرفاً برای هماهنگی بیشتر بازیکنان بوده است.

این تیم در نخستین ملاقات در لیگ قهرمانان آسیا نماینده چین را گل باران کرد.

تیم اصفهانی که دوشنبه هفته گذشته ایران را به مقصد ویتنام ترک نموده بود، پس از چندین روز تمرین در این کشور نخستین ملاقات خود را روز شنبه در برابر شنزن چین انجام داد که این ملاقات با نتیجه 7 بر صفر به سود نماینده ایران به خاتمه رسید.

گیتی پسند با توجه به نتیجه ملاقات شنزن چین و شریک ژاپن که با پیروزی نماینده ژاپن همراه بود، از گروه خود صعود نموده است و اگر چه ملاقات با نماینده ژاپن تا حدودی تدارکاتی بشمار می رود اما گیتی پسندی ها برای اینکه بتوانند با صدرنشینی در مرحله گروهی قرعه ای راحت تر را در مرحله بعد داشته باشند، باید در ملاقات با نماینده ژاپن نیز پیروز میدان باشند.

البته این را نیز باید در نظر گرفت که نماینده ژاپن با چند بازیکن برزیلی و ایرانی تقویت شده و در بازی نخست مقابل شنزن نیز از خود عملکرد بسیار خوبی نشان داده است، پس افضل و کادر فنی تیم گیتی پسند در بازی امروز باید بسیار هوشمندانه عمل نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 34

به "جدال سخت گیتی پسند مقابل چشم بادامی ها برای صدرنشینی، گیتی به دنبال دریافت زهرچشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدال سخت گیتی پسند مقابل چشم بادامی ها برای صدرنشینی، گیتی به دنبال دریافت زهرچشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید