حمله خرس سیاه به دختر 10 ساله در جهت جنگلی نورث ونکوور

به گزارش مجله جغتای، در حادثه ای تلخ ، یک خرس ساه به دختر 10 ساله ای که همراه والدینش در یکی از مسیرهای جنگلی نورث ونکوور راه می رفت ، حمله کرد و پای او را گاز گرفت. در نهایت دختربچه با جراحتی که خطری تهدیدکننده محسوب نمی شد، به بیمارستان منتقل شد.

حمله خرس سیاه به دختر 10 ساله در جهت جنگلی نورث ونکوور

بهترین تجربه سفر را به https://bestcanadatours.com تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

به گفته سازمان خدمات حافظت حیات وحش بریتیش کلمبیا، این دختر حدود ساعت 3 بعد از ظهر همراه خانواده اش اطراف دریاچه رایس رافت در حال گشت و گذار بود که با خرس روبرو شد.

سرهنگ سایمون گرول گفت خرس به این خانواده سه نفره نزدیک شد و وقتی آن ها سعی کردند دنبالش نمایند تا فرار کند، خرس دختر را گاز گرفت.

این سازمان گفت فرد دیگری که آنجا حضور داشت به فراری دادن خرس یاری کرد.

گرول گفت دختر مصدومیت کمی داشت و ماموران امداد در صحنه حاضر شدند و او را به بیمارستان بردند. او گفت: حالا حال او خوب است.

گورل گفت یک کودک کم سن دیگر هم با خانواده بود اما کسی صدمه ندید.

هفت مسئول حافظت عصر آدینه در صحنه حاضر شدند تا دنبال خرس بگردند. گرول گفت چند نفر حیوان را دیده اند و آن را در قالب یک خرس جوان کوچک تا متوسط توصیف نموده اند. او گفت به نظر نمی رسد که حیوان ترسی از انسان ها نشان داده باشد.

گرول به این نکته اشاره نمود که دریاچه، که نزدیک منطقه حافظت شده لوئر سیمور واقع شده است، در مرکز محل زندگی حیات وحش واقع است و تعدادی خرس آنجا زندگی می نمایند.

او از مردم خواست گروهی حرکت نمایند، اسپری خرس داشته باشند و هرگز به خرس سیاه نزدیک نشوند.

تا اطلاع ثانوی، ناحیه دریاچه رایس برای عموم مردم بسته است و انتظار می رود حداقل به مدت پنج روز تا زمانی که جستجو ادامه دارد، بسته باقی بماند.

مترو ونکوور اظهار داشت که به درخواست سازمان حافظت، کل منطقه لوئر سیمور را بسته است.

گرول گفت: اینجا کار زیادی برای انجام دادن داریم و از همکاری همه متشکریم.

سازمان حفاظت گفت باور دارد خرسی که دختربچه را گاز گرفته قبلا از انسان ها غذا گرفته بوده و در نتیجه به این مسئله عادت نموده است.
سازمان تا به حال چند گزارش درباره دیده شدن یک خرس سیاه کوچک در پارک دریافت نموده و افسران محافظت در منطقه غذای رها شده و آشغال پیدا نموده اند.

این سازمان در بیانیه ای گفت: باور می رود که نشانه هایی از شرطی شدن خرس به غذا و انسان ها وجود داشته باشد.

سازمان حافظت علاوه بر هشدار به مردم برای مراقب بودن، اضافه نموده که آن ها هرگز نباید به خرس یا گونه های دیگر حیات وحش نزدیک شوند یا به آن ها غذا بدهند.

در بیانیه منتشر شده آمده: سازمان از عموم مردم می خواهد تمام چیزهایی که می توانند حیوان ها را جلب نمایند را به بهترین حالت ایمن سازی نمایند و این بهترین راه برای جلوگیری از درگیری با حیات وحش چه در خانه و چه بیرون خانه خواهد بود.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 383

به "حمله خرس سیاه به دختر 10 ساله در جهت جنگلی نورث ونکوور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله خرس سیاه به دختر 10 ساله در جهت جنگلی نورث ونکوور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید