خبرنگاران آل کثیر: غیرت و تعصب خریدنی نیست

به گزارش مجله جغتای، تهران - خبرنگاران - مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با قدردانی از حمایت های مردم ایران در 2 روز اخیر، گفت: شاید بعضی در فکر این باشند که هر چیزی را جهان می توان با پول خریداری کرد، اما غیرت و تعصب خریدنی نیست.

خبرنگاران آل کثیر: غیرت و تعصب خریدنی نیست

به گزارش خبرنگاران؛ عیسی آل کثیر یکشنبه شب و پس از بازگشت کاروان تیم فوتبال پرسپولیس از دوحه، گفت: واقعا نمی دانم چرا در فاصله 2 ساعت به ملاقات نیمه نهایی به دلیل شادی گل محروم شدم.

وی اضافه کرد: این شادی گل را 6 سال است که برای شاد شدن برادرزاده ام انجام می دهم و نمی دانم چرا محروم شدم. فکر می کنم تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا سبب شد تا انگیزه بازیکنان پرسپولیس بیشتر گردد.

مهاجم گلزن سرخپوشان پایتخت، گفت: النصر که چیزی نبود و اگر با 10 تیم دیگر هم بازی داشتیم به رجحان دست پیدا می کردیم. شاید بعضی با پول با خریدن هم چیز باشند، اما غیرت و تعصب خریدنی نیست.

وی گفت: حل بسیاری بدی داشتیم و حتی 20 دقیقه ابتدایی ملاقات با النصر را تماشا نکردم. بتدریج با این مساله کنار آمدم و زمانی که مهدی عبدی گلزنی کرد با وجود مصدومیتی که داشتم روی هوا پریدم. بعد از این بُرد انرژی گرفتم و از شادی مردم ایران شاد بودم.

آل کثیر با بیان اینکه امید زیادی به بخشیده شدن محرومیتش دارد، ادامه داد: بازی با النصر متعلق به همه مردم ایران بود. هرچند ابتدا شوکه شدیم اما اکنون کوشش این است تا محرومیت بخشیده شده و بتوانم در فینال برای پرسپولیس بازی کنم.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 441

به "خبرنگاران آل کثیر: غیرت و تعصب خریدنی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آل کثیر: غیرت و تعصب خریدنی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید