تور لحظه آخری تایلند: خرید با طعم گردش در بانکوک

به گزارش مجله جغتای، مراکز خرید تایلند

بانکوک، مرکز تایلند یکی از برترین مقاصد جهانگردی دنیا است و شاید تعجب کنید اگر بدانید که این شهر بعد از لندن دومین شهر از نظر تعداد جهانگردان بین المللی ورودی روزانه محسوب می گردد. مطمئنا بیشتر این جهانگردان بعد از تایلند به مکان های دیگری مثل جزایر تایلند، سرزمین های مرتفع شمال غربی یا حتی به دیگر شهرهای آسیای شمال شرقی می فرایند، اما بیشتر کسانی که به عنوان جهانگرد به بانکوک می آیند حداقل 2 تا 3 روز را در این شهر سپری نموده و از جاذبه های این شهر تماشا می نمایند، برای آن ها این شهر شلوغ، مطمئنا شهر جالبی به نظر می آید. بیشتر جهانگردان در این شهر قصد خرید پیدا می نمایند، مرکز تایلند به مراکز خرید خود معروف است و پاساژهای بزرگ شهر در بین مجذوب کننده ترین مراکز خرید دنیا قرار دارند. این شهر برای فروشنده ها هم شهر ایده آلی است و به طور منظم برای تجارت به این شهر می آیند. مرکز خرید و پاساژهای بانکوک خدمات اضافه زیادی را به مشتریان ارائه می دهند که یکی از دلایل پر هوادار بودن این مراکز، همین خدمات ویژه است. در این نوشته قصد داریم این خدمات ویژه را به شما معرفی کنیم، پس با خبرنگاران همراه باشید.

تور لحظه آخری تایلند: خرید با طعم گردش در بانکوک

با تور لحظه آخری تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

جاذبه کلی پاساژهای تایلند

مراکز خرید تایلند دارای مجذوب کنندهیت هایی است که در مراکز خرید کشورهای غربی وجود ندارد شاید چون تایلند در مقایسه با آمریکا و بریتانیا، جامعه ای مصرف گرا به شمار میرود. اولین پاساژ خرید در این شهر در دهه 1970 ساخته شد و بیشتر این مراکز در قرن 21 طراحی و یا حداقل نوسازی شده اند، پس طراحان تجربیاتی را که از ساخت پاساژهای غربی آموخته بودند در ساخت پاساژهای تایلند پیاده کردند و در طراحی، سلایق مردمان آسیا را نیز در نظر گرفتند. برترین اجناسی که می توان خرید و برترین غذاهای سراسر دنیا در این پاساژها و رستوران های آن پیدا شدنی هستند. خرید کردن در این پاساژها که امکاناتی مثل هوای مطبوع، جایگاه های بزرگ، بوتیک های منظم و رستوران های گوناگون دارند بسیار راحت و لذت بخش است. در این بوتیک های مدرن همه نوع وسایل از قبیل وسایل خانه، سوغاتی، کیف و کفش، محصولات محلی تایلند و وسایل الکتریکی با کیفیت ارائه می گردد. اما در این مراکز به غیر از خرید کردن کارهای بسیار دیگری هم می توان انجام داد. سینما، مراکز تفریحی برای بچه ها، تجربه های فرهنگی، شهر بازی، سرسره روی یخ، بولینگ و تفریحات مجذوب کننده دیگر، شماری از امکانات فراوان این پاساژها هستند.

مرکز خرید ترمینال 21

ترمینال 21 یک مرکز خرید 9 طبقه ، در منطقه واتهانا بانکوک است که به دسترسی نزدیک و آسانی به مترو دارد. این پاساژ بزرگ ترین مرکز خرد تایلند نیست اما از تازه ترین هاست ودر سال 2011 افتتاح شده است.

ویژگی های برجسته

برجسته ترین ویژگی این مرکز خرید بدون شک طراحی منظم داخلی آن است و نام پاساژ هم نشان دهنده این ادعا است. ترمینال 21 در خروجی فرودگاه واقع شده است و هر طبقه آن نمایانگر یکی از شهرهای دنیا است. در این پاساژ به جای اینکه بگوییم طبقه اول، طبقه دوم، طبقه سوم می گوییم طبقه رم، طبقه پاریس و طبقه توکیو، و وقتی با آسانسور به طبقات بالا می رویم با طبقات لندن، استانبول، سان فرانسیسکو و هالیوود روبرو می شویم. به علت مجاورت این پاساژ با فرودگاه، پس زمینه ای از فرودگاه هم در آن وجود دارد، نمایشگرهای الکتریکی مغازه ها، اطلاعات پروازهای فرودگاه را نشان می دهند و کارکنان خدماتی پاساژ لباسی به فرم خدمه پرواز دارند. علاوه بر نامگذاری طبقات به نام هر شهر، آن طبقه دکوربندی، نقاشی ها و مجسمه های مربوط به همام شهر را هم دارد و واقعا پاساژ گردی در این مرکز،ت تجربه شیرین و منحصر بفردی است.

منبع: hubpages.com

منبع: الی گشت
انتشار: 29 اسفند 1400 بروزرسانی: 29 اسفند 1400 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 1193

به "تور لحظه آخری تایلند: خرید با طعم گردش در بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور لحظه آخری تایلند: خرید با طعم گردش در بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید