دید و بازدید ها را با تماس تصویری انجام دهید

به گزارش مجله جغتای، میرلوحی گفت: مردم برای یکسال دید و بازدید را تعطیل نمایند و به وسیله فضای مجازی اینکار را انجام دهند.

دید و بازدید ها را با تماس تصویری انجام دهید

سید محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار ، با بیان اینکه بعضی افراد در پی شیوع ویروس کرونا اقدام به ایجاد اضطراب و تشویش افکار عمومی بین مردم نموده اند، گفت: متاسفانه این پرسش وجود دارد که چرا در خصوص ابعاد این موضوع شفاف سازی نمی گردد.

عضو شورای شهر تهران توضیح داد: این ویروس با کسی تعارف ندارد و هر لحظه خطر انتقال آن به افراد مختلف وجود دارد.

او با ابراز تاسف از اینکه جامعه ما کرونا را جدی نگرفته است، گفت: هنوزهای تماسهای فیزیکی مردم در مترو و اتوبوس ادامه دارد و اگر مراکز مختلف تعطیل شوند، این تماسها هم به شدت کاهش خواهد یافت.

میرلوحی با اشاره به عید نوروز گفت: باید این ویروس را جدی بگیریم و برای یکسال دید و بازدید و 13 بدر را تعطیل کنیم و اگر مردم اصراری بر دید و بازدید دارند، به وسیله فضای مجازی و تماس تصویری انجام دهند.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: اگر دولت بخواهد با نیروی نظامی مردم را در خانه نگه دارد، نمی تواند در هر خانه مامور مستقر کند.

او با بیان اینکه شنیده ام برنامه های شاد تلویزیون بیشتر شده است، گفت: این کار به ماندگاری مردم در منازلشان یاری می نماید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 113

به "دید و بازدید ها را با تماس تصویری انجام دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دید و بازدید ها را با تماس تصویری انجام دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید