راه حضور آزمون در ایتالیا ناهموار شد، ماتادور اروگوئه در فهرست خرید ناپولی

به گزارش مجله جغتای، سردار آزمون برای پیوستن به ناپولی رقیب بزرگی چون ادینسون کاوانی مهاجم مطرح پاری سن ژرمن را در کنار نام خود می بیند.

راه حضور آزمون در ایتالیا ناهموار شد، ماتادور اروگوئه در فهرست خرید ناپولی

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، بحث حضور سردار آزمون در ناپولی ایتالیا در شرایطی مطرح می گردد که این بازیکن هیچ گاه این موضوع را مورد تأیید قرار نداده است. باشگاه زنیت سن پترزبورگ نیز اعلام نموده قصد فروش آزمون را ندارد اما این موضوع همچنان در رسانه های ایتالیایی مورد بحث قرار می گیرد.

این بار کارلو آلوینو روزنامه نگار ایتالیایی در یکی از برنامه های رادیویی ناپولی با اشاره به اینکه سردار آزمون فوتبالیستی است که علاقه خود را به پیشرفت اثبات نموده از این لژیونر ایرانی به عنوان مهاجم مورد علاقه گنارو گتوزو سرمربی ناپولی نام برد.

وی بر این موضوع تأکید کرد که آزمون هم دوست دارد این فرصت به او داده گردد تا از زنیت به ناپل بیاید اما باشگاه ناپولی که تصمیمی برای تمدید قرارداد آرکادیوش میلیک ندارد، بازیکنان مختلفی را مدنظر گرفته تا بتواند بهترین گزینه را برای فصل آینده جذب کند.

این روزنامه نگار با اشاره به اینکه آزمون در راه پیوستن به ناپولی رقیبی عظیم به نام ادینسون کاوانی دارد، توضیح داد که او هم یکی از علاقه مندان به نحوه بازی سردار ایرانی است و لقب بمب افکن را شایسته او می داند اما خرید چنین بازیکنی در مقایسه با ادینسون کاوانی صرفه جویی برای ناپولی محسوب می گردد. اگر ماتادور اروگوئه(لقب کاوانی) حاضر گردد بار دیگر پیراهن این باشگاه را بر تن کند و برای تیم مطرح بندر ناپل بازی کند، بدون تردید بازیکنی حرفه ای تر از آزمون در خط حمله ناپولی بازی خواهد نمود. او ستاره پاری سن ژرمن فرانسه است.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 158

به "راه حضور آزمون در ایتالیا ناهموار شد، ماتادور اروگوئه در فهرست خرید ناپولی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه حضور آزمون در ایتالیا ناهموار شد، ماتادور اروگوئه در فهرست خرید ناپولی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید