توضیح وظایف تازه برای بازیکن ازبک در استقلال

به گزارش مجله جغتای، به گزارش خبرنگاران، آبی پوشان تهران صدرنشین رقابتهای لیگ برتر امشب و از ساعت 19 در استادیوم آزادی به مصاف فجر شهید سپاسی شیراز می فرایند که این ملاقات در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر است. مجیدی در حالی تیمش را برای این بازی آماده می نماید که سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند و وریا غفوری را حتماً، محمد دانشگر و ابوالفضل جلالی را احتمالاً در اختیار نخواهد داشت.

توضیح وظایف تازه برای بازیکن ازبک در استقلال

به اردوی آبی پوشان از هفته گذشته یک هافبک چپ پای ازبک به نام عزیز بک آمانوف اضافه شد که در اولین آزمون خود در دیداری خارج از خانه در تبریز مقابل تراکتور به میدان رفت تا جای خالی زبیر نیک نفس را در میانه میدان پر کند و بنا به نظر اغلب کارشناسان این چپ پای ازبک در اولین تجربه حضور در استقلال عملکرد خوبی داشت.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال روز گذشته و در نشست خبری پیش از بازی مقابل فجر سپاسی در مورد این بازیکن صحبت کرد و با صراحت از حضور او مقابل سپاسی یاد کرد.

باتوجه به بازگشت زبیر نیک نفس به ترکیب آبی پوشان و قرار گرفتن او در کنار مهدی مهدی پور، به احتمال بسیار زیاد آمانوف امشب توضیح وظایفی متفاوت نسبت به اولین حضورش در استقلال خواهد داشت و با به بازی گرفته شدن در یک خط جلوتر و نزدیک تر به خط حمله، نقش بیشتری در طراحی حملات و ارسال پاس های کلیدی برای مهاجمان این تیم بر عهده خواهد گرفت.

آمانوف بعد از کوین یامگا و رودی ژستد سومین بازیکن خارجی این فصل آبی پوشان است که در خط میانی بازی می نماید و مثل دو خارجی دیگر از بازیکنان فاز تهاجمی این تیم است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1401 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 1219

به "توضیح وظایف تازه برای بازیکن ازبک در استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیح وظایف تازه برای بازیکن ازبک در استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید