شناسایی 27 مورد نقض حریم شبکه های برق رسانی پلدختر

به گزارش مجله جغتای، خبرنگاران/لرستان مدیر توزیع شرکت برق پلدختر از شناسایی 27 مورد نقض حریم شبکه های برق رسانی این شهرستان اطلاع داد.

شناسایی 27 مورد نقض حریم شبکه های برق رسانی پلدختر

محمد طاهر متش پور در گفت وگو با خبرنگاران بیان نمود: در زمینه شناسایی متجاوزین به حریم شبکه های برق رسانی، واحد ایمنی شهرستان پلدختر 27 مورد نقض حریم را شناسایی و برای متخلفین اخطاریه صادر کرد.

وی بیان نمود: برای هفت مورد برطرف حریم از شبکه های فشار میانه و ضعیف با پیگیری ها انجام شد، بعلاوه 11 مورد کانون خطر با پیگیری های به عمل آمده برطرف و 14 جلسه آموزش ایمنی در سطح پرسنل نیروهای اداری، اجرایی، هیئات مذهبی و داربست کاران سطح شهر برگزار و نکات آموزشی ایمنی برای آنان تببین شد.

مدیر شرکت توزیع برق شهرستان پلدختر ادامه داد: 77 مورد علائم هشدار دهنده در منطقه ها خطر و اصلاح زیر چینی 37 مورد سکوی تابلو ازجمله اقداماتی است که با پیگیری های واحد ایمنی به پایان رسید که عملکرد مطلوبی است.

وی بیان نمود: یکی از رخدادهای بسیار مهم، برگزاری مانور مشترک صنعت آب و برق منطقه غرب کشور در شهرستان پلدختر بود که با حضور مدیران و مسئولان شرکت های توزیع، آبفا، آب و برق منطقه ای استان های لرستان، کرمانشاه، ایلام و خوزستان در شهرستان پلدختر برگزار شد، بر اساس سناریوی تعریف شده بارندگی های شدید در سطح استان به وقوع می پیوندد لذا طغیان رودخانه خسارات زیادی به راه ها و پل های ارتباطی وارد می نماید که در این بین شهرستان که در قسمت جنوبی و جهت خروجی رودخـانه های استان واقع شده است دارای شرایط و شرایط بحرانی تر و دچـار خسارات و آسیب های بیشتری می گردد.

متش پور توضیح داد: استان های تعیین لرستان، شامل کرمانشاه، ایلام و خوزستان برای بازسازی و احیای تاسیسات از دست رفته شهرستان و برقراری شرایط به حالت عادی، اقدام به یاری و امداد رسانی به شهرستان آسیب دیده پلدختر می نمایند، برای برگزاری موفقیت آمیز این مانور سناریوها و جلسات هماهنگی متعددی در سطح شهرستان و استان برگزار شد، با سایر مجموعه های وزارت نیرو در بخش های مختلف صنعت آب و برق مانند شرکت های توزیع، آبفا، آب و برق منطقه ای جلسات هماهنگی متعددی برگزار شد.

وی گفت: برای هر استان سناروی خاص تعریف شد و در اختیار استان های تعیین نهاده شد. مانور تمرینی - آموزشی آسیب به تأسیسات زیر بنایی صنعت آب و برق شهرستان پلدختر بر اساس سناریوی از پیش تعریف شده، با حضور فرماندار و مسئولان شهرستانی و حضور ناظرین وزارت نیرو مانور به همراه ماشین آلات سنگین مانند جرثقیل های یاری دار، انواع بالابرهای خط گرم و خط سرد، خودروهای یاری دار و ... با همراه داشتن یراق آلات و تجهیزات شبکه های برق رسانی به منطقه گل گل اعزام و در راستای اجرای مانور اقدام به احداث، بازسازی و اصلاح قسمت های تخریب شده نمودند و در نهایت مانور با موفقیت کامل برگزار گشت و رضایت خاطر ناظرین محترم وزارت نیرو فراهم شد.

این مسئول ادامه داد: در 9 ماهه گذشته 551 انشعاب عادی تک فاز 29 مورد کنتور سه فاز و 20 مورد انشعاب دیماندی به وسیله اداره خدمات مشترکین واگذار شده و بعلاوه جهت مشترکین نو روستایی و شهری به متراژ چهار و نیم متر کیلومتر شبکه فشار ضعیف احداث و پیشرفته و 7230 مورد اصلاح اطلاعات مشترکین از قبیل اصلاح آدرس، کدملی، اصلاح و ثبت شماره همراه و ... به وسیله اداره خدمات مشترکین برق پلدختر انجام شد.

متش پور اضافه نمود: بیش از 112 هزار قرائت از جمله اقداماتی است که به وسیله اداره خدمات مشترکین در 9 ماهه انجام شد. در زمینه تست و بازرسی کنتور 5136 مورد کنتور تک فاز و 647 مورد مشترک دیماندی مورد تست و بازرسی نهاده شد. در این خصوص کنتورهای معیوب شناسایی شده 523 دستگاه کنتور تک فاز، 27 مورد کنتور سه فاز و 17 مورد کنتور دیماندی معیوب شناسایی شدند.

مدیر توزیع برق شهرستان پلدختر با بیان اینکه در 9 ماهه امسال در راستای طرح اصلاح و بهسازی، در روستاهای کلک بیشه، طالقانی و چم مورت چولهول شبکه برق بهسازی شده است، اضافه نمود: در راستای برق رسانی به منطقه ها روستایی، پروژه برق رسانی به روستای دره باغ محمدحسین واقع در افرینه به پیشرفت فیزیکی 70 درصد رسیده و عملیات برقرسانی به روستای شهید شکرا... واقع در آبید گردکانه پیشرفت 100 درصدی داشته و برق رسانی به روستاهای منطقه تخت چان در مرحله نصب پایه است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 فروردین 1401 بروزرسانی: 7 فروردین 1401 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 1201

به "شناسایی 27 مورد نقض حریم شبکه های برق رسانی پلدختر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی 27 مورد نقض حریم شبکه های برق رسانی پلدختر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید