صعود پاری سن ژرمن و لیورپول به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان

به گزارش مجله جغتای، تیم های فوتبال پاری سن ژرمن و لیورپول با حذف بارسلونا و لایپزیگ به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند.

صعود پاری سن ژرمن و لیورپول به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان

به گزارش خبرنگاران، ملاقاتهای برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب پیگیری شد و تیم های پاری سن ژرمن و لیورپول به یک چهارم نهایی صعود کردند.

پاری سن ژرمن در خانه برابر بارسلونا نهاده شد و با نتیجه یک بر یک متوقف شد. کیلیان ام باپه گل نخست را از روی نقطه پنالتی در دقیقه 30 به ثمر رساند و هفت دقیقه بعد لیونل مسی با یک ضربه زیبا بازی را مساوی کرد. ستاره آرژانتینی در وقت های اضافه نیمه نخست می توانست از روی نقطه پنالتی گلزنی کند اما کیلور ناواس اجازه نداد دوباره دروازه اش باز گردد.

در نیمه دوم بارسا به حمله ادامه داد اما نتوانست گلزنی کند. پاری سن ژرمن هم از موقعیت هایش بهره ای نبرد. تیم فرانسوی در مجموع دوبازی رفت و برگشت 5 بر 2 پیروز شد و در جمع هشت تیم برتر این رقابت ها نهاده شد.

در دیگر بازی لیورپول به مصاف لایپزیگ رفت و مانند ملاقات رفت با نتیجه دو بر صفر حریف آلمانی اش را شکست داد. گل های میزبان را محمد صلاح و سادیو مانه در دقایق 70 و 74 به ثمر رساندند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1400 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 773

به "صعود پاری سن ژرمن و لیورپول به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود پاری سن ژرمن و لیورپول به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید