قبل و بعد از بازسازی یک خانه

به گزارش مجله جغتای، این خانه چندطبقه که در یکی از محله های معروف لندن قرار گرفته است اخیر به دست بازسازی و طراحی داخلی شده. مشتری این پروژه، یک خانواده هوادار سبک مدرن هستند که یک خانه کاربردی و پر از رنگ می خواستند. تعمیرات اساسی و بازسازی ساختمان از طبقه همکف آغاز شد. طراحان، فضای بی استفاده زیرِ پله را به یک جاکفشی اختصاصی تبدیل کردند. قبل و بعد از بازسازی یک خانه را در عکس های زیر مشاهده خواهید کرد

قبل و بعد از بازسازی یک خانه

جهت دریافت خدمات بازسازی داخلی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

آشپزخانه به طبقه اول که به تراس و باغچه راه دارد منتقل شد. بخشی از دیوار و دو لنگه درب فرانسوی حذف شد و عظیمی چهارچوب به 4 متر رسید. چندین درب کشویی سرتاسری نصب شد که باعث می گردد آشپزخانه و اتاق غذاخوری با نور طبیعی بیرون روشن شوند.

آشپزخانه در انتهای اتاق ساخته شده، در مجاورت آن یک نشیمن کوچک قرار گرفته است که به یک شومینه گازی و چندین قفسه توکار وکابینت مزین شده. وسط آشپزخانه یک جزیره عظیم نصب شده و چشم اندازی رو به باغ دارد. کابینت های رنگ روشن باعث می شوند آشپزخانه دلباز و عظیم به نظر برسد. یک انبار غذایی جداگانه هم برای نگهداری وسایل آشپزخانه ساخته شد.

در آن سوی اتاق، یک میز غذاخوری 12 نفره از چوب بلوط قرار گرفته که یک ضلع آن با یک نیمکت طوسی سفارشی با رومبلی پارچه ای پُر شده.

به جای تخریب راه پله ای که همه طبقات را به هم متصل می نماید، طراحان آن را به حالت اولیه و اصیل خود برگرداندند. سپس با یک رنگ طوسی بلوطی و تعویض نرده ها و تیر پلکان و دسته نرده ظاهر تازه ای به آن دادند.

طبقه دوم خانه جایی بود که قبلا آشپزخانه در آن قرار داشت. اما پس از بازسازی، صاحب یک پاگرد عظیم، اتاق ابزار و تجهیزات، باشگاه و اتاق تلویزیون خانوادگی شد. در اتاق ابزار کابینت هایی به رنگ آبی تیره و سفید مات قرار گرفته است، ماشین لباسشویی و ماشین خشک کن در ارتفاع بالا نصب شده اند تا نیازی به خم شدن فرد نباشد.

اتاق نشیمن اصلی، در طبقه سوم قرار گرفته است. طراحان، پنجره های فرانسوی و بالکن جولیت که بالای تراس طبقه پایین قرار داشت را حذف کردند و به جای آن ها یک جفت پنجره لولادار سرتاسری (زمین تا سقف) کار گذاشتند که چهارچوب آن از تخته سه لای جلاخورده ساخته شده. شومینه اصلی خانه با یک شومینه سنگی سفارشی جایگزین شد. در دو طرف شومینه، قفسه و طاقچه و یک طبقه پر از کُنده چوب دکوری ساخته شده.

طبقه چهارم خانه، محل اتاق خواب بچه هاست. در اتاق خواب اول، یک تخت سفارشی با پله هایی که نقش قفسه هم دارند نصب شده. فضای زیر تخت، یک جای مطالعه دنج تعبیه شده که درب کشویی دارد.

در دومین اتاق خواب، یک سری نازک کاری قرار گرفته که وقتی باز گردد، با چندین کشو و یک نشیمن رومبلی دار در بالای آن ها روبرو می شوید. بقیه دکوراسیون اتاق هم از یک میز تحریر و یک جایگاه حبابی راحتی تشکیل شده.

اتاق خواب اصلی، در طبقه پنجم خانه قرار گرفته. در این اتاق عظیم، یک سوئیت حمام و یک اتاق لباس کوچک قرار داشته. هنگام بازسازی، طراحان مقداری از مساحت این اتاق را به حمام و اتاق پرو لباس اختصاص دادند. این اتاق پرو، از تعدادی کمد سرتاسری و نورپردازی عالی برخوردار است.

حمام این اتاق، بعد از بازسازی، ظاهری لوکس و طبیعی پیدا کرد. رنگ های طبیعی، نور کافی و نقاط سفید رنگی که توجه بیننده را به سینک های منحنی و وان مستطیلی معطوف می نمایند، از ویژگی های شاخص این حمام است.

منبع: بازسازی ساختمان
انتشار: 18 خرداد 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 166

به "قبل و بعد از بازسازی یک خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قبل و بعد از بازسازی یک خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید