لیست قیمت بهترین حفاظ های ساختمان

به گزارش مجله جغتای، از مهم ترین حفاظ های پیشنهاد شده برای روی دیوار، حفاظ شاخ گوزنی است.

لیست قیمت بهترین حفاظ های ساختمان

جهت دریافت خدمات پتینه کاری سقف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، بنابراعلام صنایع فلزی آهنگر، حفاظ شاخ گوزنی با ساختار منحصر به فرد و زیبایی که دارد، در عین حال که یک تجهیزات ایمنی ست، به دلیل طراحی خاصش به نمای ساختمان لطمه وارد نکرده و گاهی حتی به نقطه قوت آن بدل می گردد.

حفاظ روی دیوار

دلیل این امر استفاده از طرح های حفاظ روی دیوار با الگویی تکرار شونده و منظم در کنار یکدیگر است. این تجهیزات امروزه به عنوان یکی از اصلی ترین بازیگران تامین امنیت نقش ایفا می نمایند و باعث شده است آمار ورود به محوطه های ساختمانی، شهرک ها و شرکت ها به طرز چشم گیری کاهش یابد.

این مسئله به دلیل ساختار استاندارد و تراکم مناسب این تجهیزات ایجاد شده و تیز بودن قطعات این حفاظ سبب شده است عبور از آن به معضلی جدی برای سارقان بدل گردد. اما این بسیار مهم است که حفاظ ها به صورت استاندارد و با کیفیت مناسبی نصب شوند. به همین دلیل در بخش بعد بر نکات مهم و نیازمند توجه در نصب این حفاظ ها مروری خواهیم داشت.

نکات مهم در نصب حفاظ روی دیوار

برای داشتن محوطه ای ایمنی، نصب صحیح و اصولی حفاظ روی دیوار بسیار مهم است. این حفاظ نرده که از کیفیت بالایی برخوردار است، برای کارایی کامل و بهینه نیازمند نصب دقیق است.

اولین نکته ای که باید در این زمینه به آن توجه داشته باشید، تراکم مناسب قطعات حفاظ است. با آن که افزایش تراکم می تواند هزینه تمام شده حفاظ را بالا ببرد، اما پایین بودن میزان تراکم می تواند از سطح امنیت کار کاسته و عبور از آن را راحت تر کند.

نکته دیگری که باید به آن توجه داشت، نصب حفاظ به صورت محکم است. برای این کار پین هایی که بر روی دیوار نصب می شوند باید در عمق کافی و با استحکام بالا نصب شوند. این عمق معمولاً چیزی حدود 10 سانتی متر است. البته نکات فنی مهم در این زمینه بسیار است و از بین آن ها می توان به لکه گیری قطعات جوشکاری شده بعد از کار اشاره نمود.

البته نصب این حفاظ روی دیوار با درپوش فلزی فرایند متفاوتی دارد. اما نکته بسیار مهم در این بین به کار دریافت نیروی کار متخصص و کارکشته برای نصب است. خوشبختانه تولیدنمایندگان این حفاظ ها خود خدمات نصب آن ها را بهترین شکل ارائه می نمایند.

آدرس سایت صنایع فلزی کاوه: www. ahangar.org

شماره تماس: 09107500093

نرده راه پله چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

در این بخش قصد داریم نگاهی کلی بر ساختار نرده های راه پله داشته باشیم. نرده راه پله انواع مختلفی داشته و این تنوع را می توان از ابعاد مختلفی مورد آنالیز قرار داد. یکی از این ابعاد، مواد اولیه مورد استفاده در ساخت نرده است.

مهم ترین نرده ها از این نظر عبارتند از:

· نرده فلزی

· نرده استیل

· نرده چوبی

· نرده شیشه ای

هر یک از این نرده ها زیبایی و ساختار منحصربه فرد خود را دارند. اما نرده ای که ما در این جا به آن خواهیم پرداخت، پرکاربردترین نوع نرده، یعنی نرده فلزی راه پله (نرده آهنی) است. این نرده خود می تواند بر اساس نوع ساخت به انواع متعددی تقسیم گردد. در بخش های بعد ویژگی های ساختاری این نرده را بیان خواهیم کرد.

میله های به کار رفته در نرده راه پله

نرده فلزی راه پله معمولاً از میله ها و قطعات فلزی متنوعی ساخته می گردد. این تنوع بیش از هر چیز در کنار استحکام نرده، سبب زیبایی مثال زدنی آن می گردد. استفاده از نرده های فرفورژه یا گلنرده یکی از نقاط قوت بعضی از نرده های فلزی ست که زیبایی آن ها را بیش از پیش نمایان می نماید.

البته باید توجه گردد که در ساخت این نرده ها به هیچ عنوان از میله های فرفروژه و قطعات تیز و برنده استفاده نگردد. چرا که چنین قطعاتی ممکن است به افراد آسیب هایی اقتصادی و جانی وارد نمایند. لذا یکی از نکات مهم در طراحی این نرده ها توجه به استانداردهاست.

وزن نرده راه پله چقدر است؟

از دیگر ویژگی های مهم نرده راه پله، وزن آن است. این پارامتر متغیر بوده و نمی توان عددی مشخص را برای همه انواع آن به کار برد. وزن نرده با توجه به طول آن متغیر است.

همچنین هر چه ارتفاع نرده بیشتر باشد، وزن آن نیز افزایش خواهد یافت. دیگر پارامتر مهم در مشخص وزن، قطعات استفاده شده و تراکم آن ها در ساختار نرده است که هر چه بیشتر باشد، نرده وزن بیشتری خواهد داشت.

جوشکاری و نصب نرده راه پله

دیگر نکته مهم در مورد استفاده از این نرده ها، جوشکاری صحیح و نصب اصولی آن هاست. البته پیش از نصب نرده، ساخت خود آن از اهمیت بالایی برخوردار است. جوشکاری قطعات نرده به یکدیگر باید از کیفیت کافی برخوردار بوده و ضامن استحکام و دوام آن باشد.

در وهله دوم اتصال محکم نرده به محل مورد نظر نیز بسیار مهم است و بی توجهی در این زمینه ممکن است امنیت و جان افراد را به خطر بیندازد.

آدرس سایت صنایع فلزی کاوه: www. ahangar.org

شماره تماس: 09107500093

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1400 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 793

به "لیست قیمت بهترین حفاظ های ساختمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیست قیمت بهترین حفاظ های ساختمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید