مادرشاهیان : گران فروشی هتل ها از دزدی بدتر است

به گزارش مجله جغتای، خبرنگاران : رئیس جامعه حرفه ای هتلداران خراسان رضوی گفت: در حال حاضر اندازه اشغال هتل های مشهد 60 تا 70 درصد است اما برای سه روز پایانی دهه آخر صفر تمام هتل ها و میهمان پذیرها 100 درصد رزرو و تکمیل شده است.

مادرشاهیان : گران فروشی هتل ها از دزدی بدتر است

محمود مادرشاهیان در گفت وگو با ایسنا در مورد نحوه مدیریت و برخورد با گران فروشی هتل ها اظهار داشت: هتل ها چنین تخلفی را انجام نخواهند داد چون می دانند ما متخلفان را به اداره تعزیرات معرفی خواهیم کرد. تمام قیمت هتل ها باید در دید میهمان و مسافر باشد؛ حتی هتل هایی که قیمت غذا دارند، باید قیمت آن را در معرض دید میهمان قرار دهند. هتل ها حق ندارند به اجبار اتاق فولبرد به میهمان بفروشند و انتخاب اتاق نیز بر عهده میهمان است.

رئیس جامعه حرفه ای هتلداران خراسان رضوی اعلام کرد: نرخ هتل ها در کمیته نرخ گذاری و اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی بر مبنای ارائه خدمات آن ها معین شده است. حتی نرخ عذاها در هتل هایی که غذا دارد نیز معین شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر تمام قیمت ها یکسان سازی و ساماندهی شده و بر مبنای خدماتی که هتل ها ارائه می دهند، قیمت گذاری شده است. اگر یک هتل پنج ستاره خدماتش در حد هتل چهار ستاره باشد، قیمت آن را بر اساس خدمات هتل چهار ستاره معین نموده ایم.

مادرشاهیان توضیح داد: به عنوان رئیس جامعه هتلداران خراسان رضوی اگر مشاهده گردد هتلی به زائر گران فروشی نموده، به هیچ وجه کوتاه نخواهیم آمد. نباید دنبال خالی کردن جیب زائران باشیم بلکه باید به زائر خدمات خوبی ارائه دهیم تا با خاطره خوبی مشهد را ترک کند. تمام کوشش ما این است فشاری به زائر وارد نگردد تا در مشهد آرامش خاطر داشته باشد.

وی گفت: باید توجه داشت اگر یک هتل تخلف می نماید، تخلفش مابقی هتل ها را هم در بر می گیرد و تمام زحمات ما را به باد می دهد؛ از همین رو دنبال شکار هتل های متخلف هستیم. اگر هتلی گران فروشی و تخلف کند، در اسرع وقت آن را پلمب خواهیم کرد. قیمت ها مصوب شده و هتل ها حق ندارند خدمات خود را حتی 1000 تومان گران تر بفروشند.

رئیس جامعه حرفه ای هتلداران خراسان رضوی اضافه نمود: نمی توانیم آبروی جامعه هتلداران به تعداد 250 هتل و 370 هتل آپارتمان را به علت تخلف یک هتل زیر سوال ببریم. اگر هتلی تخلف کند، قطعا نام آن را منتشر و معرفی خواهیم کرد.

مادرشاهیان مطرح نمود: گران فروشی هتل ها از دزدی بدتر است. اگر تخلفی مشاهده شد، مردم آن را گزارش دهند تا با حضور در محل، به علت عدم آسیب به زائران چند اتاق از آن هتل را پلمب کنیم اما پس از تعطیلات کل هتل را پلمب خواهیم کرد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 2 مهر 1401 بروزرسانی: 2 مهر 1401 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 1341

به "مادرشاهیان : گران فروشی هتل ها از دزدی بدتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مادرشاهیان : گران فروشی هتل ها از دزدی بدتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید