مدرسه ساز بی بضاعت در ما ایرانی ها

به گزارش مجله جغتای، تهران (پانا) - برنامه ما ایرانی ها به تهیه کنندگی و کارگردانی قاسم اورنگی امشب آدینه 21 آذر ماه ساعت 20:50 میزبان بهادر بیهم فعال فرهنگی، اجتماعی و محیط زیستی است.

مدرسه ساز بی بضاعت در ما ایرانی ها

به گزارش روابط عمومی شبکه پنج سیما، برنامه پیش روی ما ایرانی ها به معرفی بهادر بیهم از اهالی روستای دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه و بویراحمد می پردازد. وی در یک تصادف جاده ای دچار شکستگی می گردد و با مبلغ غرامتی که از بیمه دریافت می نماید برای بچه ها روستا مدرسه می سازد.

بهادر بیهم خدمات فی سبیل الله فرهنگی، عمرانی، مالی، ساخت مدرسه، تغییر در جاده، مطلع کردن مردم در نوع استفاده از نعمت های اطراف خود بخصوص طرحهای زود بازده از قبیل کاشت گیاهان دارویی، تهیه منبع آب برای اهالی روستا در دوران شیوع کرونا، در اختیار گذاشتن منزل شخصی خود برای فراوری ماسک و ... را نیر انجام داده است.

روستای شرنگرنگ و نسه طاویس با جمعیت 70 خانوار فاقد جاده ارتباطی مناسب بود که ایشان با کوشش های جهادی خود این جاده را برای اهالی فراهم می نماید.

برنامه ترکیبیما ایرانی ها کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است که یکشنبه، سه شنبه ساعت 22 و پنج شنبه و آدینه ساعت 21 از شبکه پنج سیما تماشایی می گردد.

مخاطبان برنامه می توانند پیغام های خود را راجع به موضوعات و محورهای برنامه به وسیله سامانه پیغامکی 1000015 برای ما ایرانی ها ارسال نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 576

به "مدرسه ساز بی بضاعت در ما ایرانی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدرسه ساز بی بضاعت در ما ایرانی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید