مشکل سریال زخم کاری حل شد

به گزارش مجله جغتای، پخش قسمت نو از سریال زخم کاری از امشب بلامانع تشخیص داده شد.

مشکل سریال زخم کاری حل شد

به گزارش ایسنا، صفحه رسمی سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا) در توییتر خاطرنشان کرد، با توجه به اعمال اصلاحات قسمت هفتم سریال زخم کاری به وسیله پلتفرم، پخش آن از امشب دوشنبه ـ 28 تیر ماه ـ بلامانع است.

قسمت نو سریال زخم کاری در روز آدینه ـ 25 تیر ماه ـ پخش نشد. محمدحسین مهدویان، کارگردان سریال، اعتراض به سانسورهای اعلام شده از سوی سازمان زیرمجموعه صداوسیما ـ ساترا ـ را دلیل این تصمیم اسم نموده بود. او گفته بود، از 12 مورد سانسور قسمت هفتم سریال زخم کاری که قسمت مهم و جذابی هم هست، 10 موردش را انجام دادیم و در دو مورد دیگر به خاطر جلوگیری از آسیب جدی به داستان، تصمیم به تعدیل صحنه ها گرفتیم. با این حال ساز و کار سانسور ساترا دو موردی که تعدیل شد را نپذیرفت و بدون دلیلی قانع کننده اصرار به حذف کاملشان دارد.

از دیگر سو، علی سعد، معاون کاربران و تنظیم گری اجتماعی ساترا اعلام نموده بود، موارد اصلاحی از اواسط هفته به پلتفرم اعلام شده که زمان کافی برای انجام آنها در اختیار عوامل بوده است.

مناقشه بر سر عرضه قسمت نو سریال زخم کاری تا روز شنبه و برگزاری جلسه مشترک میان نمایندگانی از تولیدکنندگان و ساترا ادامه داشت و در نهایت امروز ـ دوشنبه ـ 28 تیر ماه از سوی سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا) اعلام شده که پخش این سریال از امشب بلامانع است.

هنوز خبری رسمی درباره زمان عرضه قسمت نو، از سوی سازندگان و پلتفرم پخش کننده اعلام نشده است.

منبع: فرارو
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 932

به "مشکل سریال زخم کاری حل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل سریال زخم کاری حل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید