نسل جدید تویوتا لندکروز به بازار می آید

به گزارش مجله جغتای، نسل جدید لندکروزر ظاهراً از پلتفرم بدنه روی فریم جدید F1 که در نسل بعدی توندرا هم بکار خواهد رفت، استفاده نخواهد کرد و بجای آن لندکروزر جدید معماری نسل فعلی را حفظ می نماید. البته دگرگونی عمیقی در این خودرو رخ خواهد داد که از جمله آن ها می توان به قوای محرکه جدید و سیستم تعلیق بهبود یافته اشاره نمود.

نسل جدید تویوتا لندکروز به بازار می آید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پدال، گفته شده که نسل جدید لندکروزر از پیشرانه 6 سیلندر 3.4 لیتری توربو به همراه واحدی هیبریدی استفاده خواهد نمود. ظاهراً یک پیشرانه 3.3 لیتری توربودیزل نیز در دسترس خواهد بود هرچند انتظار نمی رود این پیشرانه در همه بازارها قابل انتخاب باشد.

یکی از منابع آگاه گفته که تویوتا حداقل در آمریکا این خودرو را به صورت انحصاری با گنجایش پنج نفر عرضه خواهد نمود و آن را یک آفرودر جدی بدون تأکید روی اشرافیت نسل فعلی بازاریابی خواهد نمود. به این ترتیب قیمت لندکروزر جدید کمتر از بهای 85515 دلاری نسل فعلی خواهد بود. حتی گفته شده احتمال فراوری نسخه خشن لندکروزر با پیشوند GR هم وجود دارد.

ظاهراً مدل سال 2021 لندکروزر آخرین مدل نسل فعلی این خودرو در آمریکا خواهد بود. اگر خبر مربوط به زمان معرفی نسل جدید قدبلند مشهور تویوتا درست باشد بنابراین انتظار می رود فروش آن از نیمه دوم سال 2021 و به عنوان مدل سال 2022 آغاز گردد.

در حال حاضر لندکروزر و لکسس LX اساس یک خودرو با استایلی متفاوت هستند اما در آینده همین فرایند ادامه نخواهد یافت. لکسس LQ قرار است پرچم دار جدید این برند باشد و بیش از آنکه خودرویی آفرود باشد روی اشرافیت و لوکس بودن تمرکز خواهد داشت.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 دی 1399 بروزرسانی: 9 دی 1399 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 553

به "نسل جدید تویوتا لندکروز به بازار می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسل جدید تویوتا لندکروز به بازار می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید