هواوی برای خودروهای فولکس واگن اتصال 4G فراهم می نماید

به گزارش مجله جغتای، هواوی قراردادی با یکی از تأمین کنندگان قطعات فولکس واگن امضا نموده است که شامل مجوز استفاده از پتنت های 4G این شرکت برای پوشش حدود 30 میلیون خودرو می گردد.

هواوی برای خودروهای فولکس واگن اتصال 4G فراهم می نماید

خبرنگاران - هواوی اعلام نموده که قراردادی برای واگذاری پتنت به یکی از تأمین کنندگان قطعات فولکس واگن امضا نموده است که بر اساس آن، 30 میلیون خودروی فولکس واگن در این طرح تحت پوشش مجوز 4G هواوی قرار خواهند گرفت.

گزارش ها حاکی از آن هستند که هواوی این قرارداد را با Rolling Wireless منعقد نموده که عظیم ترین تأمین کننده دستگاه های دسترسی به شبکه 4G و 5G برای خودروها است.

بر اساس ادعای شرکت چینی، توافق مذکور عظیم ترین قرارداد این شرکت با صنعت خودروسازی به شمار میرود.

مدیر بخش حقوقی هواوی در اینباره چه می گوید؟

سانگ لیوپینگ، در خصوص این همکاری می گوید: به اسم یک شرکت پیشرو، ما صاحب مجموعه ای از پتنت ها در حوزه تکنولوژی بی سیم هستیم که ارزش زیادی برای استفاده در صنعت خودرو دارند.

خوشحالیم که بازیگران اصلی بازار خودرو با این ارزش ها آشنا هستند. به نظر ما مجوز استفاده از این پتنت ها مزایای فراوانی برای کاربران سراسر جهان خواهد داشت و تکنولوژی های پیشرفته ما را در دسترس آن ها قرار خواهد داد.

هواوی به خاطر درگیری های چند سال اخیرش با ایالات متحده، برنامه هایی برای متنوع کردن خدمات و محصولات خود دارد تا قادر به جبران کاهش عایدیهایش باشد که در گزارش سه ماهه اول سال 2021 شرکت مشهود است.

بر این اساس، فروش هواوی در این دوره به میزان 16.5 درصد کاهش داشته که البته به خاطر واگذاری برند آنر در سال گذشته، قابل پیش بینی بوده است.

اما به لطف عایدی 600 میلیون دلاری فروش پتنت و بعلاوه کوشش برای بهبود بهره وری در بخش های عملیاتی و مدیریتی، حاشیه سود هواوی در این دوره افزایش پیدا نموده است.

بر اساس گفته های یکی از مدیران هواوی به نام اریک ژو: سال 2021 برای شرکت ما چالش های زیادی به همراه خواهد داشت؛ اما زمان مناسبی برای شکل گیری استراتژی های توسعه آینده شرکت هم خواهد بود.

منبع: زومیت

منبع: بیت ران
انتشار: 3 مرداد 1400 بروزرسانی: 3 مرداد 1400 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 929

به "هواوی برای خودروهای فولکس واگن اتصال 4G فراهم می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی برای خودروهای فولکس واگن اتصال 4G فراهم می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید