هواوی دستبند هوشمند Band 6 را معرفی کرد

به گزارش مجله جغتای، با اینکه شرکت هواوی پیش از این اعلام نموده بود که میخواهد تا از دستبند هوشمند جدید خود با نام Xiaomi Mi Band 6 در ماه آپریل رونمایی کند، اما مشخصات اولیه آن به وسیله شبکه اجتماعی Weibo به بیرون درز کرد و مشخص شد که این محصول به طور کلی چه ویژگی هایی خواهد داشت. پس از این رخداد، حالا شرکت هواوی با رونمایی از این دستبند تناسب اندام در کشور مالزی، گفت که این محصول را با قیمت 53 دلار از تاریخ 4 آپریل (15 فروردین) روانه بازار های جهانی خواهد نمود.

هواوی دستبند هوشمند Band 6 را معرفی کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از وبسایت Gizchina، در اوایل ماه مارس سال میلادی جاری بود که شرکت هواوی گفت که بدون در نظر دریافت دستبند هوشمند Band 5 میخواهد تا در ماه آوریل، جدیدترین دستاورد خود در این زمینه را با نام Xiaomi Mi Band 6 عرضه کند. اما مدت زمان زیادی طول نکشید که مشخصات این محصول به وسیله شبکه اجتماعی Weibo به بیرون درز کرد و قبل از معرفی رسمی آن تا حدودی معلوم شد که قرار است با چه محصولی روبرو شویم. بر همین اساس شرکت هواوی نیز چند روز قبل در یکی از مهمترین کنفرانس های خود در مالزی Band 6 را به طور رسمی رونمایی کرد و اعلام شد که هر دو مدل Band 6 و Pro قرار است در ماه جاری (آپریل) به بازار عرضه شوند. این شرکت چینی گفت که دستبند هوشمند Band 6 در نمونه عرضه دنیای آن، در سه رنگ سیاه گرافیت، نارنجی و سبز در دسترس خواهد بود و قیمت آن حدود 53 دلار اعلام شده است. همچنین دستبند تناسب اندام هواوی از 4 آوریل (15 فروردین) به وسیله فروشگاه اینترنتی هواوی، در دسترس مصرف کنندگان سراسر دنیا قرار خواهد گرفت.

مشخصات دستبند هوشمند Huawei Band 6

وقتی در ماه مارس امسال، هواوی رسماً از دستبند هوشمند جدید خود Huawei Band 6 سخن به میان آورد، اندکی بعد یکی از کاربران شبکه اجتماعی چینی Weibo، جزئیاتی از این محصول را به بیرون درز کرد که امروز با آنالیز این جزئیات می توان فهمید که این مشخصات با اندک اختلافی با ویژگی های معرفی شده توسط هواوی مطابقت زیادی دارد. در همان زمان یک وبلاگ نویس Weibo فاش کرد که Huawei Band 6 از یک صفحه نمایش مستطیل شکل 1.47 اینچی AMOLED بهره می برد که امروز می دانیم این یک صفحه نمایش لمسی و رنگی 1.47 اینچی AMOLED با وضوح 194×368 پیکسل است که تقریباً 1.5 برابر بزرگتر از صفحه نمایش نسل قبلی این دستبند هوشمند می باشد. به گفته هواوی فضای نمایشگر نسبت به گذشته حدود 148 درصد افزایش پیدا نموده است.

همچنین گفته می گردد دستبند هوشمند Huawei Band 6 با بدنه ای سبک به وزن 18 گرم، بند سیلیکونی نرم و مناسب پوست و ماندگاری باتری تا 2 هفته، ارائه می گردد. علاوه بر این، می توانید با 5 دقیقه شارژ کردن آن، به مدت 2 روز از آن بهره ببرید. این دستبند مانند ساعت هوشمند هواوی واچ فیت، یک کلید فیزیکی در کنار دستبند هواوی بند 6 قرار گرفته که دستورات متفاوتی از جمله بازگشت به صفحه هوم و باز شدن صفحه اپلیکیشن ها را اجرا می نماید. Huawei Band 6 همچنین قرار است اولین دستبند هوشمند هواوی باشد که از نظارت مستمر بر سطح اکسیژن خون فرد استفاده کننده، پشتیبانی می نماید. جدای از این، دستبند تناسب اندام Band 6 از نظارت بر ضربان قلب TruSeen TM 4.0، نظارت بر خواب TruSleep TM 2.0، نظارت بر فشار TruRelax TM 2.0، مدیریت سلامت قلب و غربالگری خطر آپنه خواب پشتیبانی خواهد نمود. این دستبند هوشمند همچنین از 96 حالت ورزشی و بسیاری از برنامه ها و قابلیت ها مانند NFC، دوربین از راه دور، تماس های ورودی و یادآوری پیغام پشتیبانی خواهد نمود.

منبع: فرارو
انتشار: 29 فروردین 1400 بروزرسانی: 29 فروردین 1400 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 767

به "هواوی دستبند هوشمند Band 6 را معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی دستبند هوشمند Band 6 را معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید