وزارت نفت شرایط را برای افزایش صادرات نفت مهیا کند

به گزارش مجله جغتای، رئیس جمهوری گفت: دولت مصر است که روزانه 2 میلیون و 300 هزار بشکه نفت بفروشد، از این رو انتظار می رود وزارت نفت شرایط را برای افزایش فروش نفت مهیا کند.

وزارت نفت شرایط را برای افزایش صادرات نفت مهیا کند

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، دکتر حسن روحانی، امروز (یکشنبه، هفتم دی ماه) در نشست ستاد هماهنگی مالی دولت، تصویب لایحه بودجه را علامت و نشانه ای پر رنگ از عزم و اراده کشور برای حل معضلات و ایجاد گشایش ها برای مردم و فعالان مالی دانست و گفت: لایحه بودجه 1400 حاصل مطالعات و آنالیز های دقیق در جهت ریل گذاری شده توسعه کشور و ارزیابی از احتیاج اقشار مختلف مردم است و از این نظر بودجه سال آینده، در عین انسجام و هدفمندی، واقع بینانه و دقیق است.

وی اضافه کرد: سرفصل ها، مختصات و متغیرهای اصلی مطرح شده در لایحه بودجه، حاصل تجارب به دست آمده از مقابله و مبارزه سه ساله با تحریم ها و جنگ مالی تحمیلی دشمن و با هدف خنثی سازی و بی اثر کردن آنها و در نهایت برداشتن فشارهای مالی و بهبود معیشت مردم و رفع کردن موانع فراوری است.

رئیس جمهوری توضیح داد: دولت مصر است که روزانه 2 میلیون و 300 هزار بشکه نفت بفروشد و انتظار دارد وزارت نفت شرایط را برای افزایش صادرات مهیا کند، از این رو ما باید از همه امکانات داخلی و بین المللی برای رسیدن به این هدف که حق جمهوری اسلامی ایران برای به دست آوردن بازار است، استفاده کنیم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 617

به "وزارت نفت شرایط را برای افزایش صادرات نفت مهیا کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت نفت شرایط را برای افزایش صادرات نفت مهیا کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید