پرسپولیس آل کثیر را نمی خواست! ، منتظر یک انتقال خیلی مهم در خط حمله پرسپولیس باشید

به گزارش مجله جغتای، کاپیتان سابق سپاهان می گوید استنباطم این است که پرسپولیس عیسی را نمی خواست. نگه داشتن او از نگه داشتن بیرانوند، کنعانی زادگان و سرلک سخت تر نبود.

پرسپولیس آل کثیر را نمی خواست! ، منتظر یک انتقال خیلی مهم در خط حمله پرسپولیس باشید

به گزارش خبرنگاران، عیسی آل کثیر دیروز به سپاهان پیوست و چهارمین خرید مورایس در فصل جابجایی لقب گرفت. او حالا در کنار مغانلو، رضا اسدی و کاوه رضایی در خط حمله سپاهان حضور خواهد داشت و کار راحتی برای رسیدن به ترکیب اصلی نخواهد داشت.

احمد جمشیدیان، کاپیتان سابق سپاهان در رابطه با شرایط سپاهان در فصل جابجایی اظهار کرد: سپاهان سال جاری در سه جام حضور دارد. ما هم در رده باشگاهی رقابت های فشرده ای خواهیم داشت و هم در رده ملی مسابقات جام ملت ها و رقابت های انتخابی المیک را پیش رو داریم. فشار زیاد خواهد بود و برای تیمی که در سه جبهه می جنگد، خیلی مهم است.

او ادامه داد: در فصل گذشته شاید کمبود مهاجم باعث شد مورایس از نورافکن و احمدزاده در خط حمله استفاده کند. اگر دوباره این شیوه را بخواهند پیاده نمایند، برای این تیم معضل به وجود می آید. شاید پهلوان و نورافکن یک خط عقب تر بازی نمایند. ممکن است نورافکن دوباره در دفاع چپ بازی کند اما زکی پور فصل گذشته خیلی خوب بود. شاید امید در خط هافبک جای ریگی را پر کند و در کنار محمد کریمی زوج خوبی را تشکیل دهد.

جمشیدیان افزود: در خط حمله ترافیک وجود دارد و بین مغانلو، اسدی، کاوه رضایی و عیسی آل کثیر یک نفر باید روی نیمکت بنشیند. احساس من این است از بین این مهاجمان یکی از آن ها می رود چون در خط حمله توازن وجود ندارد و ترافیک عجیبی است. به هر حال مدیریت این بازیکنان سخت است. نمی توانید آل کثیر را از پرسپولیس بیاورید و روی نیمکت بگذارید. او در چند هفته آخر فصل گذشته برای پرسپولیس معین نماینده بود.

او ادامه داد: استنباطم این است که پرسپولیس عیسی را نمی خواست. نگه داشتن او از نگه داشتن بیرانوند، کنعانی زادگان و سرلک سخت تر نبود. به نظر من یک نقل وانتقال خیلی مهم در خط حمله پرسپولیس هنوز مانده است. شاید جذب یکی از لژیونرها در دستور کارشان قرار بگیرد و هر آن ممکن است چنین اتفاقی رخ دهد.

او با بیان این که سپاهان در خط دفاعی احتیاجمند یک مدافع وسط بود، مطرح نمود: مورایس به مدافع وسطی در حد کنعانی احتیاج داشت. نفرات کنونی در حد بازیکن ثابت نیستند و یک میزان دانشگر از نیلسون و سیاوش یزدانی جلوتر است. هادی محمدی هم بازیکن خوبی است اما سپاهان قبل از او در پی گزینه بهتری بود.

جمشیدیان افزود: پارسال سال پرهزینه ای برای سپاهان بود. مورایس نمی توانست بیشتر از این هزینه کند. مشکل اصلی سپاهان این بود در سال گذشته 6، 7 بازیکن خوبش را از دست داد اما سال جاری شاکله اصلی اش را حفظ کرد. سه بازیکنی که سال گذشته از سپاهان به پرسپولیس رفتند، جزو نفرات کلیدی سپاهان بودند. سپاهان سال جاری سعی کرد از حریفانش بازیکن بگیرد.

او در انتها درباره قوانین نو لیگ برتر اعلام کرد: تصمیمات غیرکارشناسانه فدراسیون فوتبال باعث جدایی بعضی بازیکنان از جمله بازیکنان خوب سپاهان شد. هیچ جای جهان 50، 60 بازیکن را از سطح اول یک لیگ کنار نمی گذارد. سهمیه بزرگسالان را کم کردند و سهمیه بازیکنان جوانان را بیشتر کردند که باعث شد بازیکنان زیادی بیرون بمانند. جلال الدین علی محمدی فصل بدی نداشت و علی نژاد هم بد نبود اما یک نفر باید قربانی می شد. علی نژاد نام بزرگی نداشت اما شاید از چند خرید نو سپاهان بهتر بود. او به هر تیمی که برود تاثیرگذار خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 تیر 1402 بروزرسانی: 21 تیر 1402 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 1468

به "پرسپولیس آل کثیر را نمی خواست! ، منتظر یک انتقال خیلی مهم در خط حمله پرسپولیس باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس آل کثیر را نمی خواست! ، منتظر یک انتقال خیلی مهم در خط حمله پرسپولیس باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید