چتر، سایبان و آفتابگیر ویلایی و باغی و 10 نکته مهم که درباره آن باید بدانید!

به گزارش مجله جغتای، امروزه چتر و سایه بان باغی یکی از محصولات پرطرفدار مورد استفاده در فضای بیرونی خانه، تراس، روف گاردن شده است که کارایی آن سایه افکنی بر روی میزوصندلی و همینطور مانع بارش باران بوده و شما قادر در تمام فصل های سال در فضای باز از محیط اطراف خود لذت ببرید.

چتر، سایبان و آفتابگیر ویلایی و باغی و 10 نکته مهم که درباره آن باید بدانید!

جهت دریافت خدمات معماری داخلی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

آیا تا به حال چتر باغی خریده اید؟ آیا چتر با کیفیتی نبوده؟ آیا چتر ویلایی که خریده اید خدمات پس از فروش نداشته؟ آیا چتر شما زود شکسته و یا معیوب شده است؟ چه چتری مناسب حیاط و ویلای شماست؟ ما قصد داریم پاسخ همه این سوال ها و نکات ویژه ای که باید درباره خرید و نگهداری چتر و سایه بان باغی بدانیم در این مقاله آنالیز کنیم.

چتر باغی که کارایی هایی خوب و مفیدی دارد و شما قادرید که در حیاط بر روی مبلمان باغی خود توسط آن سایه ایجاد کنید و بدون تابش مستقیم نور خورشید در کنار مهمانان خود لحظات خوشی را داشته باشید و در فضای باز بر روی مبل باغی خود غذا و نوشیدنی میل نمایید. چتر باغی در زمان بارش باران نیز به یاری آمده و باعث عدم ریزش قطرات باران بر روی مبلمان و کسانی که بر روی جایگاه نشسته اند می شود و شما را قادر می سازد تا از تماشای بارش باران لذت ببرید. کاربرد دیگر چتر ویلایی کنار استخر برای سایه کردن میزوجایگاه و تخت کنار استخری بوده که شما بعد از شنا کردن برای در امان ماندن از اشعه نور خورشید و تاثیر آن بر روی بدن می توانید زمان کافی را برای استراحت در کنار استخر سپری نمایید و یا حتی از چتر حیاطی برای سایه کردن روی خودرو و ماشین خود برای تابش مستقیم نور خورشید و گرم شدن بیش از حد بدنه و صدمه ندیدن رنگ خودرو استفاده نمایید.

چترهای ویلایی انواع متفاوتی داشته که دو مدل پایه چتر از مرکز و وسط چتر و پایه چتر از کنار و یکی از جهات، کاربرد بیشتری دارد. در چتر پایه از وسط شما چتر را باید در وسط میز و یا کنار میز و چسبیده به آن در صورت عدم امکان سوراخ کردن صفحه میز استفاده نمایید. در صورت استفاده در وسط میز شما با قرار دادن پایه چتر در زیر میز و قرار دادن چتر از بالا و باز کردن چتر به صورت دستی از سایه آن استفاده نمایید و می توان از مزایای این چتر، سبک بودن، قابل حمل آسان بودن و از طرفی قیمت پایین تر نسبت به چتر پایه از کنار و هزینه پایین تعمیر در صورت شکستن اشاره نمود.

چترباغی پایه از کنار نیز کاربردهای خوب و بیشتری دارد چرا که به دلیل داشتن چرخ و قرار دریافت پایه از کنار به جای وسط میز دیگر احتیاجی به سوراخ کردن میز ندارد و همینطور دیگر احتیاج به چسبیدن به میز و مانع حرکت و تردد شدن ندارد و شما به راحتی با هل دادن چتر می توانید آن را به هر کجای حیاط ک بخواهید جابجا نموده و از سایه آن استفاده نمایید. در حقیقت چتر ویلایی پایه از کنار در همه قسمت های حیاط به راحتی و به سرعت قابل جابجایی می باشد.

چند نکته مهمی که درباره چتر باید بدانید این است که در زمان بارش شدید برف، باد شدید و یا زمانی که از چترباغی استفاده ای ندارید در مقابل تابش نور خورشید چتر را ببنید تا برف زیاد باعث شکستن شاخک های چتر نشود و یا باد آن را واژگون نکند و یا آفتاب به مرور باعث تغییر رنگ پارچه چتر نشود. رنگ پارچه هایی جیغ زودتر از رنگ های روشن تغییر رنگ می دهد و طبیعتا نگهداری مناسب از چتر می تواند راه گشا و باعث استفاده طولانی مدت و بدون آسیب به چتر خواهید شد و در ضمن به یاد داشته باشید که حتما پایه چترویلایی خود را کمی سنگین کنید که در مقابل وزش باد ایستا باشد و به راحتی واژگون نشود.

چتر ویلایی باغی دارای دو سایز 3در3 و 4در4 می باشد که هم به صورت هشت ضلعی و هم به صورتی مربع فراوری می شود. چتر 3در 3 هشت ضلعی حدودا 7ونیم متر، چتر3در3مربع حدودا 9مترمربع را پوشش داده و چترباغی 4در 4هشت ضلعی حدودا12متر و مربع نیز 16مترمربع را پوشش داده و شما همراه با انتخاب سایز چتر مورد احتیاج خود می توانید برای شاخه های زیرین چتر لامپ و چراغ ال ای دی آفتابی و مهتابی نیز سفارش داده تا بر روی آن در زمان فراوری نصب شود و با استفاده اتصال برق در هنگام استفاده در شب، باعث روشن شدن محیط مورد استفاده نیز شود.

چترهای باغی پایه فلزی و آهنی داشته و سنگین بوده فلذا در زمان ارسال چتر از ستون اصلی جدا بوده و به راحتی نصب می شود و در چتر پایه کنار نیز بلوک سیمانی روی پایه آهنی و فلزی وزنه مناسب برای عدم واژگونی می باشد که پایه های چتر با رنگ کوره ای الکترواستاتیک از مقاومتی خوبی در مقابل بارش باران و شستشو برخوردار می باشد.

روکش روی چتر از پارچه ضدآب نانو (کجراه) بوده که مانع عبور قطرات باران می شود و یکی از ویژگی های آن نسبت به رویه برزنتی پلاستیکی شکسته نشدن سطح پارچه در زمان بازو بسته شدن می باشد. پارچه چتر باغی رنگ های مختلفی همچون رنگ قرمز، آبی، زرد، سبز، سفید، نسکافه ای و ... دارد که رنگ نسکافه ای به دلیل چرک تاب نبودن و عدم تغییر رنگ هواداران بیشتری دارد و در صورت نگهداری مناسب (بستن چتر زمانی که مورد احتیاج نیست) و یا استفاده در تراس مسقف نیز رنگ های دیگر هم قابل استفاده می باشد.

چتر پایه از وسط به آسانی مانند چتر بارانی به صورتی دستی باز و بسته می شود و چتر پایه از کنار هم با دستگاه وینچ با تحمل وزن حداقل 450کیلوگرم ب واسطه چرخیدن چرخ دنده ها و کشیدن کابل داخل چتر باز شده و به عکس بسته می شود. به یا داشته باشید در زمان استفاده از وینچ احتیاط نموده و وینچ را به یکباره رها نکنید و حتما ضامن و نگه دارنده را فعال نموده تا در همان حالت چتر ثابت بماند.

جنس پایه چتر ویلایی پایه وسط آهنی، اسکت و ستون اصلی لوله استیل برای زنگ نزدن و یا چوب روس توپر به انتخاب مشتری و پارچه آن نیز همانطور که شرح داده شد نانو ضدآب می باشد و جنس پایه و ستون اصلی چتر پایه کنار آهنی با رنگ کوره ای و شاخه های چتر فلزآهنی و یا چوبی به انتخاب مشتری و پارچه نیز نانوضدآب می باشد.

به یاد داشته باشید که با توجه به فراوری چتر ویلایی در داخل کشور با قیمت مناسب به صورت مادام العمر چتر باغی خدمات پس از فروش داشته و به راحتی هر یک از قطعات و لوازم تعویض و یا تعمیر می شود و این یکی از ویژگی های مهم نسبت به چتر خارجی می باشد. چرا که چتر خارجی قابل تعمیر نبوده و در صورت خراب شدن قطعات آن در بازار موجود نبوده و فراوریکندگان ایرانی تمایل به تعمیر چتر خارجی به دلیل وقت گیر بودن ندارند.

چتر سایه بان ویلایی عرضه شده توسط ویلامبل با طرح ها و مدلهای مختلف و با استفاده از بهترین و پیشرفته ترین دستگاه ها و با مهندسی تخصصی و رعایت استانداردهای لازم آماده ارسال چتر سایه بان باغی مورد علاقه شما به درب منزل و ویلا شما می باشد و شما می توانید برای دیدن دیگر فراوریات این شرکت مانند: مبلمان باغی، تاب باغی، تاب ریلکسی، باربیکیو و منقل گازی و زغالی، آتشدان و آتشکده، بخاری هیزمی، جاگلی فلزی و چمن مصنوعی کف و فنس چمنی سبز وارد فروشگاه آنلاین چتر ویلایی ویلامبل شوید.

منبع: فرارو
انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 4 بهمن 1399 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 594

به "چتر، سایبان و آفتابگیر ویلایی و باغی و 10 نکته مهم که درباره آن باید بدانید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چتر، سایبان و آفتابگیر ویلایی و باغی و 10 نکته مهم که درباره آن باید بدانید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید