چهار گزینه مجذوب کننده النصری ها برای جانشینی گارسیا

به گزارش مجله جغتای، اگرچه رابطه رودی گارسیا و کریستیانو رونالدو در مراسم معارفه این بازیکن فوق العاده خوب بود و با توجه به آمار ثبت شده به وسیله ستاره پرتغالی به نظر می رسید، این رابطه برای فصل آینده تقویت هم بشود، اما طی هفته های اخیر در باشگاه النصر جزئیاتی اتفاق افتاده که سبب شده امکان ادامه همکاری رونالدو و گارسیا به صورت همزمان با النصر وجود نداشته باشد و طبیعی است که در این شرایط رودی گارسیا فردی باشد که باید راهش را جدا کند.

چهار گزینه مجذوب کننده النصری ها برای جانشینی گارسیا

به همین دلیل و پس از رسانه ای شدن اختلاف رونالدو با گارسیا، مدیران باشگاه النصر با 4 مربی برای جانشینی این مربی تماس برقرار نموده اند که ژوزه مورینیو بزرگ ترین نام در میان آنها به شمار می رود؛ مربی ای که چند فصلی می گردد در رم حضور دارد ولی طی هفته های اخیر خبرهای زیادی درباره کوشش عربستانی ها برای جذب او با هزینه های سنگین منتشر شده است.

ژرژ ژسوس مربی بزرگ دیگری است که مدیران النصر با او برای حضور در راس کادر فنی باشگاه صحبت نموده اند. این مربی که با بنفیکا در فوتبال جهان چهره شد، سابقه کار در الهلال را هم دارد.

میگوئل آنخل روسو سرمربی آرژانتینی سابق النصر و مارچول گالاردوی آرژانتینی نیز دو گزینه دیگر مدیران باشگاه عربستانی هستند که با آنها تماس برقرار شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 24 فروردین 1402 بروزرسانی: 24 فروردین 1402 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 1430

به "چهار گزینه مجذوب کننده النصری ها برای جانشینی گارسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهار گزینه مجذوب کننده النصری ها برای جانشینی گارسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید