کسری گاز 25 میلیون مترمکعبی برای زمستان

به گزارش مجله جغتای، خبرنگاران/اصفهان مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: برای زمستان سال جاری با کسری گاز 25 میلیون مترمکعبی روبرو هستیم.

کسری گاز 25 میلیون مترمکعبی برای زمستان

سید مصطفی علوی عصر امروز (پنجشنبه-11 شهریور) در حاشیه مراسم کلنگ زنی گازرسانی به شهرک صنعتی بادرود، اظهار کرد: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته، زمستان سال جاری با کسری 25 میلیون متر مکعبی گاز روبرو هستیم و در صورتی که مردم صرفه جویی نکنند، مانند آب و برق در تابستان با قطعی گاز در زمستان هم روبرو هستیم.

وی اضافه نمود: امیدواریم مردم مثل همواره با صرفه جویی در گاز یاری بزرگی برای جلوگیری از قطعی احتمالی گاز در زمستان انجام دهند.

به گزارش خبرنگاران، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: در بحث توسعه شبکه گازرسانی در شهرستان نطنز تنها سه روستا و یک مزرعه به علت بُعد مسافت هنوز گازرسانی نشدند که به زودی این کار را هم انجام می دهیم.

وی پیرامون گازرسانی به شهرک صنعتی بادرود، توضیح داد: ظرفیت گازدهی به این شهرک 10000 متر مکعب خواهد بود که جوابگوی صنایع میانه است و بخش اعظمی از زیرساخت ها در این شهر فراهم شد.

علوی اعلام کرد: در حال حاضر 58 شهرک صنعتی استان اصفهان از نعمت گاز بهره مند هستند که شهرک صنعتی بادرود به اسم آخرین شهرکی است که باید گازرسانی گردد.

رونق و تقویت فراوری راه حل برون رفت کشور از مسائل فعلی

بعلاوه نماینده مردم شهرستان نطنز و بخش قمصر در مجلس، گفت: با توجه به مسائل فعلی در کشور که ریشه در اقتصاد دارد، رونق فراوری و تقویت آن مهمترین راه حل برای برون رفت کشور از مسائل مالی و بیکاری است.

رحمت الله فیروزی اضافه نمود: در منطقه بادرود حدود 500 نفر فارغ التحصیل بیکار وجود دارد که بیشتر آنها آماده فعالیت در واحدهای فراوریی هستند که می توانیم با فراهم سازی زمینه حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در شهرک صنعتی بادرود، زمینه اشتغال آنها را فراهم کنیم.

وی گفت: با توجه به اینکه شهرک صنعتی بادرود در مرکز کشور قرار گرفته و در جهت راه آهن و آزادراه شمال به جنوب است نقطه مناسبی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی خواهد بود.

نماینده مردم شهرستان نطنز و بخش قمصر در مجلس، توضیح داد: امیدواریم بتوانیم هرچه سریع تر مسائل پیش پای حضور سرمایه گذاران در این منطقه را برطرف کنیم و شاهد حضور قوی بخش خصوصی در این مرکز باشیم.

فیروزی اضافه نمود: در گذشته، شهرک صنعتی بادرود مورد بی مهری واقع شده بود که امیدواریم بتوانیم این بی مهری ها را جبران کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 984

به "کسری گاز 25 میلیون مترمکعبی برای زمستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسری گاز 25 میلیون مترمکعبی برای زمستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید