گتوسو: در نیمه اول کمی ترسیده بودیم اما از بازیکنانم تشکر می کنم، اینسینیه نباید فکر کند به خاطر او باختیم

به گزارش مجله جغتای، سرمربی تیم فوتبال ناپولی با وجود شکست تیمش در ملاقات سوپرجام ایتالیا از کوشش شاگردانش مقابل یوونتوس قدردانی کرد.

گتوسو: در نیمه اول کمی ترسیده بودیم اما از بازیکنانم تشکر می کنم، اینسینیه نباید فکر کند به خاطر او باختیم

به گزارش خبرنگاران، جنارو گتوسو که مردانش شب گذشته (چهارشنبه) در ملاقات سوپرجام ایتالیا با نتیجه 2 بر صفر مغلوب یوونتوس شدند و از کسب قهرمانی بازماندند، پس از این ملاقات در گفت وگو با شبکه تلویزیونی رای اسپورت ایتالیا گفت: باید از بازیکنانم تشکر کنم چون آنها هر کاری که احتیاج بود را در تقابل با یوونتوس انجام دادند. ما در نیمه اول کمی ترسیده بودیم به خصوص تا زمانی که گل اول را دریافت کردیم، اما در ادامه واکنش خوبی از خود نشان دادیم.

وی اضافه کرد: چنین اتفاقاتی در فوتبال رخ می دهد و به بازیکنانم بابت کوشش شان تبریک می گویم. شاید می توانستیم کارهای بیشتری هم در این بازی انجام دهیم اما می دانیم که چنین شرایط هایی چقدر سخت هستند.

سرمربی ناپولی همچنین در مورد اینسینیه که در دقیقه 80 این بازی یک ضربه پنالتی را به هدر داد و پس از این بازی اشک در چشمانش حلقه زد، گفت: در چنین بازی های مهمی، ممکن است که کمی بدشانس باشید و حتی پنالتی از دست بدهید.

گتوسو توضیح داد: شزنی در دقیقه 94 واکنش فوق العاده ای به ضربه لوزانو از خود نشان داد. ما به صورت تیمی برنده و بازنده می شویم. گذشته از این، لورنزو (اینسینیه) هم نباید فکر کند که او دلیل باخت ما در این ملاقات بود. هر دو تیم به هم احترام گذاشتند و این یک بازی تاکتیکی شطرنج بود و هیچیک از دو تیم موقعیت های زیادی برای گلزنی نداشتند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1399 بروزرسانی: 1 اسفند 1399 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 649

به "گتوسو: در نیمه اول کمی ترسیده بودیم اما از بازیکنانم تشکر می کنم، اینسینیه نباید فکر کند به خاطر او باختیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گتوسو: در نیمه اول کمی ترسیده بودیم اما از بازیکنانم تشکر می کنم، اینسینیه نباید فکر کند به خاطر او باختیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید