گرایی: ایستادن روی سکوی نخست المپیک را در ذهن و جانم حک کرده ام، طرفدار پاری سن ژرمن هستم

به گزارش مجله جغتای، فرنگی کار وزن 77 کیلوگرم کشورمان گفت: با همه وجود تمرین می کنم تا با حضور در المپیک به خوش رنگ ترین مدال این میدان بزرگ برسم.

گرایی: ایستادن روی سکوی نخست المپیک را در ذهن و جانم حک کرده ام، طرفدار پاری سن ژرمن هستم

به گزارش ، محمد علی گرایی دارنده 2 مدال برنز کشتی فرنگی جهان و قهرمان بازی های آسیایی با بیان اینکه برای من سال 98 با کسب مدال شروع شد گفت: سالی که گذشت برای من با کسب مدال در قهرمانی آسیا شروع شد، توانستم روی سکوی سوم بایستم و تیم ملی کشتی فرنگی نیز به مقام قهرمانی رسید. در مسابقات جهانی قزاقستان هم توانستم سهمیه حضور در المپیک توکیو را کسب کنم و این برای من فوق العاده بود. اما تلخ ترین خاطره ام مربوط به همین مسابقات است، زمانی که مقابل الکس بیوربرگ کسیدیس از سوئد با نتیجه 9 بر یک مغلوب شدم و با توجه به راهیابی حریفم به دیدار پایانی، به گروه بازنده ها رفتم تا برای کسب مدال برنز به روی تشک بروم.

وی ادامه داد: مهمترین خواسته ای که در سال 98 محقق نشد کسب مدال طلا در مسابقات جهانی قزاقستان بود. ان شاالله سال 99 و در المپیک بهترین نتیجه را کسب خواهم کرد. ایستادن بر روی سکوی اول، طنین انداز شدن سرود کشورم در سالن تنها تصویری است که از المپیک 2020 در ذهنم حک شده و از خدا می خواهم با تلاش و پشتکاری که دارم، آن را محقق کند.

دارنده 2 مدال نقره آسیا با اشاره به بهترین های زندگی اش مطرح نمود: رحیم گیوی هم مربی من است و هم بهترین دوستم، همچنین یوسف قادریان و حسین نوری که در تمام اردو ها کنار هم بودیم در موفقیت من نقش داشتند. خانواده ام همیشه و در همه حال - برد ها و باخت ها - مرا مورد لطف و حمایت قرار داده اند و پس از آن ها دوستان نزدیکم با انگیزه ای که به من می دهند موثرترین افرادی هستند که کسب موفقیت را در من پررنگ نگاه می دارند.

وی تاکید کرد: سخت ترین رقیبم خودم هستم، اگر بتوانم خود را کنترل کنم و برنامه ای که برای شکست حریف دارم روی تشک پیاده کنم، قطعا می توانم همه را ببرم.

هنوز برنامه خاصی آینده ندارم، شاید تغییر وزن دادم، شاید کشتی را کنار بگذارم، باید زمان بگذرد، پس از بازگشت از المپیک می توانم فکر کنم که چه می خواهم و چه درست است.

دارنده مدال طلای بازی های کشور های اسلامی درباره اینکه طرفدار کدام تیم فوتبال است گفت: من طرفدار تیم فوتبال پاری سن ژرمن فرانسه هستم.

گرایی اعلام کرد: روز های آخر سال و ابتدای نوروز برای همه در شیراز حال و هوای خاصی به همراه دارد. پدر و مادرم نخستین کسانی هستند که سال نو را به ایشان تبریک می گویم. لحظه سال تحویل دعا می کنم همه مردم سالم و سلامت باشند، سالی عاری از مسائل پیش رو داشته باشند. مردم هم برای کاروان اعزامی المپیک دعا کنند تا ملی پوشان بهترین نتایج را کسب کنند، ما هم نتایج را با تلاش و پشتکار رقم بزنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 120

به "گرایی: ایستادن روی سکوی نخست المپیک را در ذهن و جانم حک کرده ام، طرفدار پاری سن ژرمن هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرایی: ایستادن روی سکوی نخست المپیک را در ذهن و جانم حک کرده ام، طرفدار پاری سن ژرمن هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید