گزینه های مجذوب کننده استقلال در جابجایی، تمایل آبی ها به جذب 6 لژیونر؟

به گزارش مجله جغتای، تیم استقلال در حالی آماده حضور در جابجایی فصل آینده می گردد که مسئولان این باشگاه نیم نگاهی به جذب بعضی از لژیونرها دارند.

گزینه های مجذوب کننده استقلال در جابجایی، تمایل آبی ها به جذب 6 لژیونر؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در آخرین جلسه هیأت مدیره باشگاه استقلال که با حضور فرهاد مجیدی برگزار گردید، اعضای هیأت مدیره خیال سرمربی آبی پوشان را برای جابجایی فصل آینده راحت نموده تا او بتواند با توپ پر وارد آشفته بازار جابجایی شده و با هر بازیکنی که می خواهد مذاکره نماید.

استقلالی ها که از حالا فعالیت های جابجاییی خود را به صورت غیر رسمی و چراغ خاموش شروع نموده اند، نیم نگاهی به بازگرداندن بعضی از لژیونرها دارند که البته تا به امروز چراغ سبزی از آنها دریافت ننموده اند.

شنیده می گردد نفراتی مثل علی کریمی، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، رضا قوچان نژاد، کاوه رضایی و سعید عزت اللهی لژیونرهایی هستند که استقلالی ها بی تمایل به جذب آنها نیستند.

سه گزینه نخست یعنی کریمی، چشمی و ابراهیمی در لیگ ستارگان قطر بازی می کردند و در انتها فصل گذشته، از تیم هایشان کنار گذاشته شدند. گفته می گردد ابراهیمی با تیم الوکره قطر به توافق رسیده ولی بعید نیست کوشش استقلال برای بازگرداندن کاپیتان سابق خود منتج به نتیجه گردد.

از سوی دیگر باشگاه کلاب بروژ بلژیک هم اعلام نموده که کاوه رضایی در فهرست مازاد قرار گرفته است و به این بازیکن نیازی ندارد. رضا قوچان نژاد هم که فصل قبل در تیم زووله هلند بازی می کرد، در انتها فصل اظهار داشت که قراردادش را با این تیم تمدید نخواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 912

به "گزینه های مجذوب کننده استقلال در جابجایی، تمایل آبی ها به جذب 6 لژیونر؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزینه های مجذوب کننده استقلال در جابجایی، تمایل آبی ها به جذب 6 لژیونر؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید