آغاز پخش سریال جدید شبکه دو از امشب، سامو بندری بالاخره رنگ آنتن را دید

به گزارش مجله جغتای، سامو بندری ساخته ابراهیم فروزش با روایت قصه ای در لوکیشن های جنوب کشور پس از دو سال از زمان ساخت از امشب روی آنتن می رود.

آغاز پخش سریال جدید شبکه دو از امشب، سامو بندری بالاخره رنگ آنتن را دید

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران، سریال سامو بندری، ساخته ابراهیم فروزش پس از مدت ها از زمان ساخت و بلاتکلیفی قرار است از امشب، 17 خردادماه روی آنتن شبکه دو سیما برود.

سامو بندری با قصه ای از اصغر عبداللهی و تهیه کنندگی سید علیرضا سبط احمدی سال 97 در بندر بوشهر جلوی دوربین رفت و پس از چند ماه تصویربرداری، در همان لوکیشن های جنوب کشور به تولید رسید.

با این حال این سریال که در قالب چند قصه روایت می شود، پس از دو سال بالاخره قرار است رنگ آنتن سیما را به خود ببیند. این مجموعه نمایشی حتی قرار بود اواخر اسفندماه به برنامه نمایش شبکه دو اضافه شود اما به یکباره از جدول پخش کنار رفت.

سامو بندری متعلق به فضای بوشهر است و قصه آن با فضای جنوب همخوانی دارد و بر همین اساس نیز جمعی از افراد حاضر در مجموعه از بازیگران بوشهری هستند.

حسن پورشیرازی، مائده طهماسبی، علی اوسیوند، مهدی فقیه، آریاوا رستمی، کورش زنگویی، ناهید ثناگو، مرتضی نوری فیروزی، لیلا دمان، عباس باکو، خلیل چراغ زاده، محمد گتوتی زاده، اسماعیل عاشوری، حدیث سیرجانیان، سید رضا حسینی، مهدی عبدی، عبدالکریم محمودنیا، یوسف فهمیده، سید احمد صداقت بخشی و … در این سریال نقش آفرینی کرده اند.

در خلاصه این داستان آمده است: سامو تنها پسر ناخدا صبور، نوجوان بندری، باهوش، پر شر و شور و ماجراجوست. او درگیر اتفاق هایی پیچیده و عجیب می شود و خانواده و دوستانش هم درگیر ماجراهای خودش می کند. نیت او در هر ماجرا پاک و صادقانه است اما ناخواسته باعث بر هم زدن آرامش آن بندر کوچک می شود و برای خودش و اطرافیانش دردسرسازی می کند…

این مجموعه ساعت 21:30 امشب، 17 خردادماه پخش خود را از شبکه دو سیما آغاز می کند.

انتهای پیام /4143/پ

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 15 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 250

به "آغاز پخش سریال جدید شبکه دو از امشب، سامو بندری بالاخره رنگ آنتن را دید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز پخش سریال جدید شبکه دو از امشب، سامو بندری بالاخره رنگ آنتن را دید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید