استقرار 240 خودروی نمک پاش در تهران

به گزارش مجله جغتای، مانور عظیم برف روبی منطقه21 صبح بیستم آذر با حضور یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران، واثقی فرماندار شهر قدس و رجب زاده شهردار منطقه21 برپا شد.

استقرار 240 خودروی نمک پاش در تهران

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه21، مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران در این مانور گفت: 240خودرو با کاربری محلول پاش و نمک پاش در اختیار ستادهای برف روبی مناطق 22گانه قرار گرفته است.

او همچنین به احداث یک ایستگاه آتش نشانی در منطقه21 اشاره نمود و اضافه نمود: تمامی عوامل شهرداری تهران که در موضوع بارش های باران و برف مسئولیت بر عهده دارند پیامک های اخطار از سوی هواشناسی را دریافت می نماید تا در سریع ترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهند.

رضا رجب زاده شهردار ورودی غربی پایتخت اضافه نمود: منطقه21 با دارا بودن 3محور بزرگراهی مهم و پرتردد در غرب شهر تهران و میزبانی از شهروندان، مسافران، جمعیت شناور و همچنین کریدور اصلی انتقال محصولات ساخته شده در صنایع مستقر در منطقه21؛ از حیث پاکسازی برف و راهنمایی آب های سطحی به منظور عبور و مرور راحت و بی دغدغه عابرین وظیفه بسیار خطیر و حساسی دارد.

شهردار منطقه21 در تشریح مانور برف روبی برگزار شده در این منطقه گفت: این مانور برای ارزیابی آمادگی همه جانبه ماشین آلات، تجهیزات و نیروی انسانی ورودی غربی پایتخت در مواجهه با مسائل پیش رو در حوزه بارش برف و باران برپا شده است.

مدیریت ارشد شهری منطقه21 همچنین تاکید نمود: ادوات و تجهیزات برف روبی سایت های نواحی سه گانه این منطقه بالغ بر 65دستگاه می باشد که شامل:گریدر،کامیون با تیغه برف روب،نمک پاش های مکانیزه،کامیون های کمپرسی،خاور و لودر،بابکت،بیل بکو و جرثقیل است؛ همچنین در زمان بارش برف از کارگران خدمات شهری و فضای سبز نواحی به تعداد بیش از 650نفر برای انجام کارهای برف روبی،برف تکانی درختان و نمک پاشی استفاده می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 دی 1399 بروزرسانی: 17 دی 1399 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 571

به "استقرار 240 خودروی نمک پاش در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقرار 240 خودروی نمک پاش در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید