استقلال با فرهاد مجیدی؛ شیک و مجلسی!

به گزارش مجله جغتای، خبرنگاران: هفته سوم رقابت های لیگ برتر عصر روز گذشته با انجام 4 ملاقات از سر گرفته شد که در حساس ترین بازی، استقلال در استادیوم آزادی پیروز به شکست دادن یک بر صفر تراکتور، یکی دیگر از تیم های پرطرفدار ایرانی شد. شاگردان فرهاد مجیدی به این ترتیب پیروز شدند بعد از سه بازی، با کسب 3 برد و 9 امتیاز همچنان به یکه تازی شان در لیگ برتر ادامه دهند.

استقلال با فرهاد مجیدی؛ شیک و مجلسی!

به گزارش خبرنگاران، استقلال در حالی فعلا یکی از دو تیم بالانشین جدول رده بندی است که آغازی بی نظیر در رقابت های لیگ برتر داشته است. در 21 دوره از رقابت های لیگ برتر، این تیم حالا برای دومین بار است که می تواند هر 3 بازی ابتدایی فصل را ببرد. پیش تر صمد مرفاوی در لیگ ششم چنین کاری نموده بود و حالا فرهاد مجیدی دست به تکرار آن آغاز رویایی زده است.

تفاوت این استقلال، اما در با صلابت بودن است؛ استقلال نو فرهاد مجیدی نه تنها در این سه بازی گلی نخورده بلکه با خلق موقعیت روی دروازه رقبا، توانسته تفاضل گل بهتری در مقایسه با آن استقلال به ثبت برساند. البته که این تیم بدشانس بوده که یکی دو پنالتی را هم در این جهت از دست داده، چون اگر آن ها تبدیل به گل می شد، شرایط تفاضل گل تیم آبی پوش تهرانی از این هم بهتر بود.

نکته مهمتر، اما فرایند رو به رشدی است که استقلال با فرهاد مجیدی به دست آورده است؛ آن ها با خرید های خوب هنوز فرصت تقویت تیم را دارند و همانطور که فرهاد مجیدی وعده داده، استقلال از این هم تیم بهتری خواهد شد. رودی ژستد تازه ترین خرید استقلالی ها است که به کادر بازیکنان این تیم اضافه می گردد؛ مهاجمی که تجربه حضور در سطح اول فوتبال اروپا را دارد و بعید است حتی 33 ساله بودنش مانعی از درخشش احتمالی او در لیگ برتر ایران گردد. با حضور ژستد، آمادگی یامگا، درخشش خط دفاعی استقلال و جنگندگی هافبک های این تیم، این استقلال از این هم مجلسی تر خواهد شد!

منبع: فرارو
انتشار: 12 آذر 1400 بروزرسانی: 12 آذر 1400 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 1077

به "استقلال با فرهاد مجیدی؛ شیک و مجلسی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال با فرهاد مجیدی؛ شیک و مجلسی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید