اعتراض یمنی ها به فساد دولت مستعفی منصور هادی

به گزارش مجله جغتای، خبرگزاری خبرنگاران- صد ها یمنی در اعتراض به وخامت اوضاع خدماتی و فساد اقتصادی و اداری در شهر تعز که در کنترل دولت مستعفی منصور هادی قرار گرفته است، تظاهرات کردند.

اعتراض یمنی ها به فساد دولت مستعفی منصور هادی

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از خبرگزاری آناتولی، این تظاهرات دیروز (دوشنبه) به درخواست فعالان مدنی یمن در خیابان جمال بزرگترین خیابان تعز در جنوب غربی یمن در اعتراض به وخامت شرایط خدماتی و شیوع فساد اقتصادی و اداری برگزار گردید.

تظاهرکنندگان پلاکارد هایی در دست داشتند که روی آن ها نوشته شده بود، آب، برق، بهداشت و آموزش نداریم... نیرو های ائتلاف و دولت (مستعفی) یمن به مردم این کشور گرسنگی می دهند... سقوط ارزش پول داخلی جرم بزرگی است و دلیلی برای ماندن شما در این کشور نیست.

تظاهرکنندگان در اعتراض به رها شدن زباله ها در خیابان ها و محله های یمن، مقدار زیادی زباله مقابل ساختمان اداری تعز قرار دادند. احمد هزاع یک فعال مدنی در مصاحبه با آناتولی گفت، به علت گرانی و مجازات نشدن مفسدان با انقلاب گرسنگان روبرو ایم و به تظاهرات خود تا محاکمه مفسدان و بهبود شرایط معیشتی و خدماتی تعز ادامه خواهیم داد.

عربستان با حمایت آمریکا، امارات و چند کشور دیگر از مارس 2015 اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور نموده است؛ جنگ افروزی ائتلاف سعودی تا به امروز به نابودی زیرساخت های یمن، کشته شدن هزاران نفر، زخمی شدن ده ها هزار نفر و آوارگی میلیون ها یمنی منجر شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 تیر 1400 بروزرسانی: 5 تیر 1400 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 876

به "اعتراض یمنی ها به فساد دولت مستعفی منصور هادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض یمنی ها به فساد دولت مستعفی منصور هادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید