اعزام نماینده بسکتبال بانوان خراسان شمالی به مسابقات لیگ دسته یک کشور

به گزارش مجله جغتای، خبرنگاران/خراسان شمالی رئیس هیئت بسکتبال خراسان شمالی از اعزام نماینده بسکتبال بانوان استان به مسابقات دور برگشت هفته سوم لیگ دسته یک کشور در نیشابور اطلاع داد.

اعزام نماینده بسکتبال بانوان خراسان شمالی به مسابقات لیگ دسته یک کشور

مهدی غفوریان در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تیم زربام پارت خراسان شمالی ساعت 10 صبح امروز برای شرکت در مسابقات دور برگشت لیگ دسته یک کشور، راهی نیشابور شد.

وی اضافه نمود: تیم زربام پارت خراسان شمالی در هفته سوم گروه الف لیگ دسته یک کشور در دور برگشت با تیم های خانه بسکتبال نیشابور و هایپر گیلان رقابت می نماید.

غفوریان ادامه داد: هفته دوم دور رفت لیگ دسته یک بانوان به میزبانی خراسان شمالی در خانه بسکتبال مجموعه ورزشی شهید علیدخت بجنورد برگزار گردید.

وی اعلام کرد: در هفته دوم، تیم زربام پارت خراسان شمالی مقابل تیم خانه بسکتبال نیشابور و تیم صنایع دستی راست کردار بندر انزلی نهاده شد که به ترتیب با نتایج 109 بر 32 و 74 بر 56 مغلوب شد.

غفوریان گفت: در این دوره از مسابقات و گروه الف لیگ دسته یک بانوان کشور، تیم خانه بسکتبال نیشابور با هشت امتیاز در صدر جدول، صنایع دستی راست کردار بندر انزلی با هفت امتیاز در جایگاه دوم، هایپر گیلان با پنج امتیاز در جایگاه سوم و تیم زربام پارت با چهار امتیاز در جایگاه چهارم جدول چهار تیمی واقع شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 فروردین 1401 بروزرسانی: 5 فروردین 1401 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 1199

به "اعزام نماینده بسکتبال بانوان خراسان شمالی به مسابقات لیگ دسته یک کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام نماینده بسکتبال بانوان خراسان شمالی به مسابقات لیگ دسته یک کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید