عظیم ترین معامله سامسونگ در ایالات متحده ثبت شد

به گزارش مجله جغتای، شرکت سامسونگ با غول خرده فروشی والمارت به توافق رسیده است تا 740 هزار واحد گوشی را که به وسیله کارمندان والمارت استفاده می گردد، بفروشد. این بزرگترین معامله شرکت موبایل سامسونگ در ایالات متحده تا به امروز است.

عظیم ترین معامله سامسونگ در ایالات متحده ثبت شد

به گزارش انتخاب، تیم داخلی والمارت برای توسعه نرم افزار، در حال کار بر روی برنامه ای بود که به کارکنان یاری می نماید کار های روزمره خود را ساده نمایند و به مشتریان هم سریعتر یاری نمایند.

از ویژگی های این برنامه می توان به ورود به سیستم تلفن همراه و آنالیز برنامه ها اشاره نمود. والمارت XCover Pro را برای این کار انتخاب شد. این دستگاه جایگزین دو دستگاهی می گردد که کارمندان والمارت مجبور بودند در طول روز با خود حمل نمایند (واکی تاکی و اسکنر بارکد).

سامسونگ فناوری اسکن بارکد مبتنی بر دوربین خود را بهینه نموده است، که می تواند برای ساده سازی مدیریت موجودی های انبار والمارت، استفاده گردد. بعلاوه، استقرار و مدیریت صد ها هزار دستگاه کار ساده ای نیست، جایی که Samsung Knox Suite وارد عمل می گردد. این ویژگی به مدیران اجازه می دهد تا سیستم عامل را به روز نمایند، تجزیه و تحلیل شبکه دستگاه و شبکه وای فای را انجام دهند و در صورت لزوم نرم افزار را سفارشی نمایند.

عظیم ترین معامله سامسونگ

این معامله در بهار سال 2020 به دنیا آمد، وقتی والمارت به سامسونگ مراجعه کرد. هدف اصلی برنامه، یاری به کارمندان در کنار آمدن با کار اضافی مورد احتیاج برای ایجاد یک فضای خرید امن در میان همه گیری کرونا بود.

والمارت به کارمندان خود اجازه می دهد تا از XCovers به اسم تلفن شخصی هم استفاده نمایند. ایجاد پروفایل های کاری و شخصی جداگانه خواهد بود، بنابراین داده های شرکت در عین حفظ خصوصی اطلاعات، ایمن می مانند.

منبع: فرارو
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 943

به "عظیم ترین معامله سامسونگ در ایالات متحده ثبت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عظیم ترین معامله سامسونگ در ایالات متحده ثبت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید