بعد از این روزها، بار دیگر دور هم جمع می شویم

به گزارش مجله جغتای، آدیس عیسی قلیان، هنرمند عکاس و روزنامه نگار با انتشار تصویری قدیمی از المپیک ارامنه اظهار امیدواری نموده است که ایام کرونا تمام می گردد و بار دیگر می توانیم دور هم جمع شویم .

بعد از این روزها، بار دیگر دور هم جمع می شویم

به گزارش خبرنگاران، آدیس عیسی قلیان، عکاس و روزنامه نگار ارمنی (نشریه آلیک) که به پویش مشاهنر پیوسته است، یکی از عکس های پیشین خود را از المپیک ارمنی ها که برگزاری اش سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا در هاله ای از ابهام است، منتشر و اظهار امیدواری نموده است که انتها این روزهای کرونایی به انتها می رسد و باز هم می توانیم کنار هم باشیم.

این هنرمند در شرح این تصویر که نمایش دهنده پرفورمنس بازگشت به خانه (Krunk) است و توسط گروهی از نوجوانان ارمنی با هم نوایی قطعه ای از آرا گئورگیان در باشگاه ورزشی آرارات در سال 1396 برگزار می گردد، نوشته است:

ارمنیان ایران، شهریور ماه هر سال، اقدام به برگزاری بازی های ورزشی موسوم به المپیک ارامنه ایران در استادیوم آرارات تهران می نمایند؛ رویدادی پراهمیت برای ارامنه که با شیوع همه گیری کرونا امکان برگزاری این دوره از بازی ها را در هاله ای از ابهام فرو برده است.

اما مسوولان باشگاه آرارات نظر دیگری دارند. آنها با بیان اینکه طی تاریخ پنجاه و یک دوره ای هاما-هایکاکان (المپیک ارامنه) حوادث یا رویدادهای غیرقابل اجتناب گاهی مانع از برگزاری بازی ها و در یکی - دو دوره شده اند، برگزاری پرشکوه تر این بازی ها پس از کرونا، آن هم با تکرار پرفورمنس های بازگشت به خانه برای آنها رویایی دست نیافتنی ندانسته اند.

پویش مشاهنر با شعار کماکان در خانه می مانیم همزمان با افزایش شیوع ویروس کرونا در کشور شروع شد و در جریان آن جمعی از هنرمندان رشته های مختلف اعلام کردند برای مردمی که شرایط قرنطینه خانگی و سختی احتیاط در برابر شیوع ویروس کرونا را تحمل می نمایند، به فراوری و انتشار عام آثار هنری می پردازند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 217

به "بعد از این روزها، بار دیگر دور هم جمع می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعد از این روزها، بار دیگر دور هم جمع می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید