جدول زمان بندی و مبالغ وام های دانشجویی نیمسال دوم تحصیلی

به گزارش مجله جغتای، صندوق رفاه طی بخشنامه ای جدول زمان بندی و مبالغ وام های دانشجویی نیمسال دوم تحصیلی دانشگاه ها را اعلام نمود.

جدول زمان بندی و مبالغ وام های دانشجویی نیمسال دوم تحصیلی

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، صندوق رفاه دانشجویان جدول زمان بندی نیمسال دوم تحصیلی 98-99 را طی بخشنامه ای به دانشگاه ها ابلاغ کرد.

براساس این گزارش، در این بخشنامه آمده است: به منظور تسریع در پرداخت و بهره مندی دانشجویان مستعد کم بضاعت غیرشاغل و غیر بورسیه به استناد ماده 12 اساسنامه صندوق رفاه دانشجویان از تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان ترتیبی اتخاذ گردد که اطلاعات متقاضیان و ارسال لیست های وام در بازه زمانی معین شده به صندوق رفاه برسد.

براساس این گزارش، اولویت پرداخت وام با افرادی است که فرآیند ثبت یا تایید را زودتر سپری نموده باشند.

لازم به ذکر است، پرداخت وام های دانشجویی در نیمسال دوم تا انتها اسفند ماه به دانشگاه هایی خواهد بود که اطلاعات خود را حداکثر تا 10 اسفند ماه به صندوق رفاه ارسال نمایند.

براساس این اطلاعات این دانشگاه ها در اولویت پرداخت وام قرار می گیرند.

سامانه دانشجویی برای ثبت تقاضای دانشجویان از 15 بهمن ماه تا انتها نیم سال تحصیلی فعال است؛ لازم است کلیه متقاضیان نسبت به ثبت تقاضای خود در سامانه اقدام نمایند.

با توجه به ضرورت اعتبارسنجی اطلاعات هویتی دانشجویان متقاضیان دریافت تسهیلات از صندوق رفاه دانشگاه ها باید قید فوریت را در سامانه آموزشی خود داشته باشند.

در زمان ثبت اطلاعات سند تعهد در پرونده دانشجویان در سامانه فاز دو لازم است.

در ضمن مشخصات ضامن نیز در سامانه ثبت گردد.

کلیه دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در صورت داشتن اعتبار مازاد وام شهریه پس از دریافت وام توسط دانشجویان غیرشاغل می توانند صرفا در قالب اعتبار تخصیص یافته درخواست دانشجویان خود را مدیریت نمایند.

در این بخشنامه تاکید شده است که اولویت پرداخت هر گونه وام و تسهیلات طبق مصوبات آئین نامه صندوق رفاه و تبصره 9 قانون بودجه کل کشور در سال 98 و 99 با دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 3

به "جدول زمان بندی و مبالغ وام های دانشجویی نیمسال دوم تحصیلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدول زمان بندی و مبالغ وام های دانشجویی نیمسال دوم تحصیلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید