حذف قانون ماسک اجباری برای دانشجویان واکسن زده

به گزارش مجله جغتای، یک دانشگاه آمریکایی، قانون اجبار به استفاده از ماسک را برای افراد واکسینه شده و در بیشتر ساختمان های این دانشگاه حذف می نماید.

حذف قانون ماسک اجباری برای دانشجویان واکسن زده

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی بی اس، در این راستا دانشگاه آبرن(Auburn) که در استان آلاباما آمریکا قرار گرفته است، از فردا دوشنبه 15 نوامبر سال 2021 میلادی، قانون تازهی را اجرا خواهد نمود که بر اساس آن، دانشجویان و کارکنان واکسن زده این دانشگاه در اغلب ساختمان ها و دانشکده های دانشگاه احتیاجی به استفاده از ماسک نخواهند داشت.

البته، بر اساس این قانون تازه، استفاده از ماسک همچنان در مراکز مراقبت بهداشتی دانشگاه مانند داروخانه های کارمندی و دانشجویی و کلینیک های دانشکده ها مورد احتیاج خواهد بود.

سایر منطقه ها دانشگاه نیز ممکن است به وسیله تابلوهای دانشگاه تحت عنوان ماسک اجباری علامت گذاری می شوند.

در این میان، کسانی که به طور کامل در برابر کووید-19 واکسینه نشده اند، ملزم به استفاده از ماسک خواهند بود مگر اینکه این افراد در مکان ها و شرایط خاصی قرار بگیرند. از جمله زمانی که در اتاقی تنها هستند، هنگام خوردن و آشامیدن(البته با رعایت فاصله گذاری اجتماعی)، در خوابگاه ، هنگام ورزش در مرکز تفریحی دانشگاه، منطقه ها بیرونی و سرباز دانشگاه که مستلزم تماس طولانی مدت با سایر افراد نیست.

بنا بر اعلام دانشگاه آبرن، ممکن است اعضای هیات علمی دانشگاه همچنان در کلاس های درس ملزم به استفاده از ماسک باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آذر 1400 بروزرسانی: 30 آذر 1400 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 1096

به "حذف قانون ماسک اجباری برای دانشجویان واکسن زده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف قانون ماسک اجباری برای دانشجویان واکسن زده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید