ابتلای 121 دانشجوی دانشگاه واشنگتن به کرونا

به گزارش مجله جغتای، بنا بر اعلام مقامات دانشگاه واشنگتن، تست کرونا 121 نفر از دانشجویان این دانشگاه مثبت اعلام شده است.

ابتلای 121 دانشجوی دانشگاه واشنگتن به کرونا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از وبسایت thehill، بنا بر اعلام مقامات دانشگاه واشنگتن، تست کرونا 121 نفر از دانشجویان این دانشگاه مثبت اعلام شده است.

این دانشگاه روز یکشنبه بیان کرد: جواب تست کرونا بیش از 100 دانشجو که در دانشگاه و یا در نزدیکی خوابگاه های دانشگاه سکونت داشته اند، مثبت شده است.

سی ان ان گزارش داد که در کل موارد ابتلای 121 دانشجو به ویروس کرونا تأیید شده است؛ به گفته مسئولان دانشگاه، حدود هزار دانشجو در 25 خوابگاه که در نزدیکی دانشگاه واشنگتن قرار گرفته است، زندگی می نمایند.

به گزارش وب سایت دانشگاه آکسفورد، مسئولان این موسسه آموزش عالی هنوز تصمیمی در خصوص بازگشت دانشجویان به دانشگاه و آموزش حضوری برای کلاس های پاییزی اتخاذ نکرده اند.

ایالت واشنگتن به عنوان یکی از نقاط مهم برای شیوع بیماری ویروس کرونا در آمریکا شناخته شده و در هفته های اخیر مشاهده شده است که پس از کاهش شمار مبتلایان به این ویروس در ماه مه، میزان موارد ابتلا به آن دوباره فرایند صعودی را طی می نماید.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 15 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 313

به "ابتلای 121 دانشجوی دانشگاه واشنگتن به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابتلای 121 دانشجوی دانشگاه واشنگتن به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید