خبرنگاران لایروبی رودخانه نامن شرقی کردکوی و چند خبر کوتاه از گلستان

به گزارش مجله جغتای، گرگان - خبرنگاران - آغاز برگزاری آزمون گواهینامه در استان، توزیع 350 بسته معیشتی از سوی کانون فرهنگی هنری شهید همت گرگان و لایروبی رودخانه نامن شرقی کردکوی از جمله خبرهای کوتاه امروز سه شنبه گلستان است

خبرنگاران لایروبی رودخانه نامن شرقی کردکوی و چند خبر کوتاه از گلستان

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان با اشاره به رشد سرمایه گذاری صنعتی در استان گفت: پارسال 9 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری صنعتی در استان انجام شد که نسبت به سال 97 حدود 65 درصد بیشتر شد.

حسین طلوعیان گفت: همچنین سال قبل در بخش صنعت استان بیش از 2 هزار شغل ایجاد شد که در این بخش هم شاهد رشد 30 درصدی نسبت به سال قبل تر آن بودیم.

وی اضافه کرد: گلستان بیش از 280 طرح صنعتی با پیشرفت بالای 60 درصد دارد که سرمایه گذاری اجرا شده در این طرح ها بالغ بر 17 هزار میلیارد ریال است.

**

سرپرست پلیس راهور استان گلستان گفت: آزمون های نظری و عملی متقاضیان دریافت گواهینامه از 20 اردیبهشت در استان آغاز می گردد.

سرهنگ عباس مهاجر بسطامی اضافه کرد: مراجعان باید هنگام ورود به مراکز اخذ آزمون منطبق با پروتکل های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا، از دستکش، ماسک، اتوماتیک شخصی استفاده کنند.

**

در راستای برگزاری رزمایش کمک مومنانه، 350 بسته معیشتی با ارزش 450 میلیون ریال از سوی کانون فرهنگی هنری شهید همت مسجد علی ابی ابیطالب(ع) گرگان بین نیازمندان این شهر توزیع شد.

**

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان گفت: با اعلام شرایط سفید در برخی از شهرهای استان، نمازجمعه این هفته در شهرهای رامیان، دلند و خان ببین و همچنین نماز جمعه اهل سنت در شهر تاتار و رضاآباد اقامه می گردد.

**

هادی حق شناس استاندار گلستان و مدیران آموزش و پرورش استان در آیین بزرگداشت مقام معلم که بصورت ویدئو کنفرانس با دکتر روحانی رئیس جمهوری برگزار شد شرکت کردند.

**

رییس اداره منابع آب کردکوی، بندرگز، ترکمن و گمیشان از آغاز پروژه لایروبی و ساماندهی رودخانه نامن شرقی در شهرستان کردکوی به طول 5 کیلومتر خبر داد و گفت: لایروبی و ساماندهی این رودخانه از محل جاده قدیم تا محل اتصال آن به رودخانه شصت کلاته با هدف بهبود آبگذری رودخانه انجام می گردد.

**

فرماندار گرگان درجلسه بررسی برنامه ها و پروژه های تولیدی شاخص سال جهش تولید در حوزه جهادکشاورزی شهرستان گفت: با توجه به اینکه نیمی از جمعیت کشور را زنان تشکیل می دهند و در امور کشاورزی نیز نقش مهمی در کمک به همسران دارند، 30 صندوق خرد زنان در 30 روستای شهرستان دایر می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 219

به "خبرنگاران لایروبی رودخانه نامن شرقی کردکوی و چند خبر کوتاه از گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران لایروبی رودخانه نامن شرقی کردکوی و چند خبر کوتاه از گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید