خبر خوش برای بارسایی ها؛ اومتیتی مشتری پیدا کرد!

به گزارش مجله جغتای، یکی از کم کارترین بازیکنان تیم فوتبال بارسلونا که اتفاقاً حقوق بالایی هم از این تیم می گیرد، ممکن است به زودی نوکمپ را ترک کند.

خبر خوش برای بارسایی ها؛ اومتیتی مشتری پیدا کرد!

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه سان؛ باشگاه بارسلونا ممکن است به زودی از دردسر پرداخت حقوق به بازیکنی مازاد که به حالش هیچ سودی هم ندارد، خلاص گردد.

این بازیکن ساموئل اومتیتی است که با وجود قرار نداشتن در برنامه های تاکتیکی سرمربی تیم ژاوی هرناندس هفته ای 220 هزار پوند حقوق می گیرد.

اومتیتی 28 ساله که هنوز یک سال دیگر از قراردادش با کاتالان ها مانده و سابقه بدی هم در زمینه مصدومیت دارد، در لیست بازیکنان مورد نظر باشگاه نیوکاسل قرار گرفته است، باشگاهی که بعد از انتقال مالکیتش به سعودی ها بودجه ای قابل توجه برای خرید بازیکن به دست آورده است.

تیم تحت راهنمایی ادی هو که در رده ماقبل آخر جدول لیگ برتر انگلیس قرار گرفته، برای فرار از منطقه سقوط و بقا به شدت به خرید بازیکن در ماه ژانویه احتیاج دارد و به همین دلیل 17 میلیون یورو هم برای خرید اومتیتی در نظر گرفته است.

بارسلونا قصد داشت در تابستان امسال قرارداد اومتیتی را فسخ کند اما ظاهراً این بازیکن در جلسه ای خصوصی با رئیس باشگاه از او خواهش می نماید که اجازه دهد یک فصل دیگر در نوکمپ بماند و خوان لاپورتا هم از سر ترحم به او چنین اجازه ای می دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 بهمن 1400 بروزرسانی: 16 بهمن 1400 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 1148

به "خبر خوش برای بارسایی ها؛ اومتیتی مشتری پیدا کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خوش برای بارسایی ها؛ اومتیتی مشتری پیدا کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید