خرید 500 میلیاردی تیم تراکتور از پول سهام عدالت!

به گزارش مجله جغتای، به گزارش بهترین ها، وزیر صمت خرید باشگاه تراکتور به وسیله شرکت ملی مس را تایید نموده و قرار است 500 میلیارد به زنوزی پرداخت گردد، اما این پول از جیب دارندگان سهام عدالت یعنی مردم پرداخت می گردد. چرا باید هزینه هوس های فوتبالی او را مردم بدهند؟

خرید 500 میلیاردی تیم تراکتور از پول سهام عدالت!

تیم تراکتور از تیم های مهم فوتبال کشورمان است. زوونیمیر سولدو سرمربی تیم تراکتور است. او پس از تساوی تیم تراکتور مقابل نساجی مازندران به بازیکنانش تبریک گفت. ظاهرا بدهی های نجومی تیم تراکتور را شرکت مس متقبل می شود. در این مطلب به طور مفصل درباره خرید تیم تراکتور خواهید خواند.

فوتبال و اقتصاد ایران به جای خصوصی سازی در راستا معکوس یعنی دولتی سازی است!

وزیر صمت در آخرین جلسه اش با مسئولان شرکت ملی صنایع مس ایران، دستور به خرید این باشگاه و تقبل تمامی بدهی های این تیم تبریزی داد. جزئیات خبر می گوید، قرار است 500 میلیارد بابت خرید امتیاز تیم تراکتور به زنوزی پرداخت کند و بدهی های نجومی این تیم را هم شرکت مس متقبل شود!

بدهی های چند صد میلیاردی که با خرید مربیان ناموفق خارجی و عقد قرارداد دلاری با بازیکنان پا به سن گذاشته تیم ملی نظیر شجاعی و دژاگه، سر به فلک کشیده است. بازیکنان خارجی که بدون انجام حتی یک دقیقه بازی، صد ها هزار دلار طلبکار شدند و دلالانی که هرچقدر توانستند سر زنوزی کلاه گذاشتند!

حاصل آن همه ولخرجی و بریزبپاش فقط یک جام حذفی بود و بس. تراکتور با مالک سابقا متمولش در سراب و خواب حرفه ای شدن و ترکیب کهکشانی، اکنون به کویر نابودی رسیده و چون به سرانجام خط رسیده است، بار دیگر به آغوش مالک دولتی و حکومتی باز می شود.

باشگاه تراکتورسازی به هیات فوتبال آذربایجان شرقی واگذار می شود؟

قرار است باشگاه تراکتورسازی در هفته های آینده با حضور در کمیته انتقالی به هیات فوتبال آذربایجان شرقی واگذار شود، اما حالا با ورود وزیر صمت دولت ابراهیم رئیسی، قرار شده شرکت ملی مس ایران مسئولیت این تیم را قبول کند. به نوشته باشگاه خبرنگاران، منابع مطلع اعلام کردند که قیمت پیشنهادی وزیر صمت به زنوزی برای خرید تیم تراکتورسازی 500 میلیارد تومان بوده و بعلاوه قرار است شرکت ملی مس ایران، تمامی بدهی های باشگاه در محاکم داخلی و خارجی را قبول کند.

وزیر صمت در حالی پیشنهاد به خرید تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در جلسه با مسئولان شرکت ملی مس داده، که سهامدار اصلی این شرکت سهام عدالت است؛ همان سهامی که قرار بود به قشر ضعیف توانایی ببخشد و یاری حال آن ها شود و البته طعم شرین عدالت در نظام اسلامی را به آنها بچشاند.

حالا چرا باید پول بازیکنان و مربیان اغلب مفت خور و بی مصرف خارجی از جیب همان مردم پرداخت شود؟ وزارت صمت چه نیازی به تیمداری در فوتبال دارد که با وجود تیم هایی نظیر ذوب آهن، پیکان، سایپا، فولاد خوزستان، سپاهان و ده ها تیم دیگر باز هم برای خرید تیم حریص است؟

چه کسانی به وزیر صنعت، معدن و تجارت آدرس غلط داده اند؟

لازم به ذکر است، تیم فوتبال تراکتورسازی به وسیله زنوزی با رقمی نزدیک به 250 میلیارد تومان خریداری شده بود. بعلاوه قابل توجه است که بنا به گفته فرهاد صداقت، مدیر تیم فوتبال تراکتور، این تیم حدود 500 میلیارد تومان نیز بدهی داخلی و خارجی دارد!

منبع: رکنا
انتشار: 18 خرداد 1401 بروزرسانی: 18 خرداد 1401 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 1258

به "خرید 500 میلیاردی تیم تراکتور از پول سهام عدالت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید 500 میلیاردی تیم تراکتور از پول سهام عدالت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید