دورکاری 100 هزار کارمند گوگل

به گزارش مجله جغتای، گوگل در اقدامی برای پیشگیری از شیوع بیماری کووید 19، از همه کارمندانش در منطقه آمریکای شمالی خواست وظایف شان را از خانه انجام دهند.

دورکاری 100 هزار کارمند گوگل

به گزارش ایسنا، گوگل هم زمان با شیوع سریع ویروس کرونا، به همه کارمندان خود در آمریکای شمالی خاطرنشان کرد حداقل تا 10 آوریل در خانه بمانند. پیش از این گوگل به بعضی از دفاتر خود گزینه دورکاری از خانه را داده بود و در این دفاتر بازدیدنماینده ای را نمی پذیرفت.

یک سخنگوی گوگل در ایمیلی به شبکه سی ان بی سی خاطرنشان کرد: اکنون همه دفاتر گوگل در آمریکای شمالی دورکاری از خانه را در صورت امکان توصیه می نمایند. هدف ما کاهش حضور افراد در دفاتر است که بنا به توصیه کارشناسان، ممکن است فرایند شیوع ویروس کرونا را آهسته نموده و فشار بر منابع بهداشت و جامعه را کاهش دهد.

بیش از 100 هزار کارمند گوگل در منطقه آمریکای شمالی مستقر هستند.

محدودیتهای اخیر در پی بحرانی شدن شیوع کرونا در آمریکا روی داده است. تا به امروز 4200 نفر در سراسر دنیا بر اثر ابتلا به بیماری کووید 19 جان خود را از دست داده و حداقل 118 هزار نفر مبتلا شده اند. گوگل روز دوشنبه ورود بازدیدنمایندگان به دفاتر این شرکت در نیویورک و منطقه سانفرانسیسکو را ممنوع نمود.

مدیران گوگل هفته گذشته در ایمیل هایی که با هم رد و بدل نموده بودند به بحث درباره وخامت شیوع ویروس کرونا و تاثیر آن روی بیش از 300 هزار کارمند این شرکت پرداخته بودند که نشان می دهد آلفابت خود را برای وخامت اوضاع آماده نموده بود.

بر اساس گزارش شبکه سی ان بی سی، گوگل روز سه شنبه یک صندوق کووید 19 تشکیل داد که به کارمندان موقت و فروشندگان گوگل در دنیا در صورت بروز عوارض احتمالی ویروس کرونا و قرنطینه شدن و عدم امکان حضور آنها در محل کار، مرخصی با حقوق پرداخت خواهد نمود. این صندوق همچنین تعهد شرکت برای پرداخت حقوق کارمندان ساعتی را که با کاهش برنامه های کار روبرو می شوند، تحت پوشش قرار می دهد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 78

به "دورکاری 100 هزار کارمند گوگل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دورکاری 100 هزار کارمند گوگل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید