رشته های کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد سراوان راه اندازی گردد خبرنگاران

به گزارش مجله جغتای، نماینده مردم سراوان در مجلس گفت: راه اندازی رشته های کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد سراوان یکی از خواسته های مردم منطقه است و امیدواریم رئیس دانشگاه آزاد زاهدان پیگیر تحقق این مطالبه مردمی گردد.

رشته های کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد سراوان راه اندازی گردد خبرنگاران

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، ملک فاضلی نماینده مردم شهرستان سراوان، سیب سوران، مهرستان و گلشن در مجلس شورای اسلامی با حضور در دانشگاه آزاد زاهدان با سلطانعی میر، دبیر هیئت امنا و رئیس این دانشگاه ملاقات و تبادل نظر کرد.

در این ملاقات، موضوعات آموزشی مربوط به شهرستان های سراوان، سیب سوران، مهرستان و گلشن مورد آنالیز نهاده شد و رئیس دانشگاه آزاد زاهدان گفت: از سه سال گذشته دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با راه اندازی 32 پردیس آموزشی علاوه بر واحد ها و مراکز آموزشی توانسته گام های مؤثری را در تحقق شعار برقراری عدالت آموزشی از شمال تا جنوب استان بردارد.

میر با بیان اینکه مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی همیشه کوشش می نماید تا امکان ادامه تحصیل برای خیل مشتاقان تحصیلات آکادمیک را فراهم نموده که اکنون با راه اندازی پردیس های آموزشی این امکان برای 10 هزار نفر که شرایط ادامه تحصیل به دلایل مختلف برای آنان فراهم نبوده ایجاد شده است.

وی اضافه نمود: در تعامل با سایر ارگان ها، ادارات دولتی، معتمدان، ریش سفیدان و روحانیون شرایط خوبی برای بسترسازی و ثبات در پردیس های آموزشی فراهم شده که البته با شرایط مطلوب فاصله دارد.

رئیس دانشگاه آزاد زاهدان مطرح نمود: با توجه به نامگذاری سال 1400 به فراوری، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، خواهان مساعدت مسئولان برای پشتیبانی، حمایت و برطرف موانع پردیس های آموزشی هستیم.

نماینده مردم شهرستان سراوان، سیب سوران، مهرستان و گلشن در مجلس شورای اسلامی هم در این ملاقات ضمن قدردانی از کوشش های دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان سراوان برای راه اندازی پردیس های آموزشی و مهیاکردن شرایط ادامه تحصیل مردم، گفت: کوشش می کنیم با هماهنگی مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان پیگیری لازم را برای تصویب قطعی پردیس های آموزشی و برطرف مشکل زمین پردیس های سیب سوران، مهرستان و گلشن انجام دهیم.

فاضلی، راه اندازی رشته های کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد سراوان را یکی از خواسته های مردم منطقه عنوان و از رئیس دانشگاه آزاد زاهدان درخواست کرد که پیگیری لازم در برآورده شدن مطالبه مردم منطقه مبنی بر راه اندازی رشته های کارشناسی ارشد در واحد سراوان صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 فروردین 1400 بروزرسانی: 31 فروردین 1400 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 770

به "رشته های کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد سراوان راه اندازی گردد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشته های کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد سراوان راه اندازی گردد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید